دوره 4, شماره 7
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
چالشهای فرارو در شخصیتپردازی شخصیتهای معصومین در فیلمنامه با الگوی ارسطویی (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-05-22)این مطالعه پیرامون این پرسش محوری انجامشدهاست که اگر قرار باشد فیلمنامهای با محوریت «شخصیتهای مقدس معصومین مانند پیامبر و امامان» نگارش شود، آن فیلمنامه باید از چه الگوی تکنیکی و فرمی تبعیت کند. الگوهای طراحی فیلمنامههای ...
 
- 
تأویلهای فلسفی از سینمای کیارستمی با تأکید بر آراء ژان لوک نانسی (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-05-22)سینمای کیارستمی قابلیت بحث و بررسی موضوعات فلسفی را در نهاد خود دارد. بدین لحاظ، ژان لوک نانسی، فیلسوف فرانسوی، کوشیدهاست با نگارش کتاب بداهت فیلم، جهان فلسفی سینمای کیارستمی را مورد کاوش قراردهد. آنچه در این ...
 
- 
ضرورتها و کارکردهای رادیوی آموزشی در ایران (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-05-22)استفاده از رادیو برای آموزش گروههای مختلف اجتماعی در بسیاری از کشورهای جهان سابقۀ طولانی دارد، اما نتایج تحقیقات انجامشده نشانمیدهد در ایران، به طور جدی، از ظرفیتهای آموزشی رادیو در دو حوزۀ آموزش رسمی و غیررسمی ...
 
- 
رادیو و کارویژههای عصر نو: نقطهگذاری فرهنگی، رایانش اجتماعی، باغبانی زبانی (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-05-22)این پژوهش به دنبال توانسنجی از نظام رسانهای نوین و جستوجوی کارکردهای مناسب و متناسبِ آن در طراز یک جامعۀ آرمانی است. در این میان، نقشآفرینی مؤثر شبکههای رادیویی منوط به تعامل مؤثر و حداکثری با بافت اجتماعی و بازاریابی ...
 
- 
ارزیابی و مقایسۀ مدلهای تأثیرات رسانهها بر مخاطبان با استفاده از تکنیک Topsis Fuzzy (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2014-05-22)در عصر ارتباطات، دستیابی به مخاطبان و اثرگذاری بر آنان از اهداف دستاندرکاران رسانههای مختلف است. هدف این پژوهش بررسی و مقایسۀ مدلهای تبیین تأثیرات رسانهها بر مخاطبان است. در این مقاله به چهار مدل از آثار رسانهها یعنی ...
 



