دوره 9, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
مدلسازی جذابیت سرمایهگذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویاییشناسی سیستم (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-05-22)شناخت کامل و جامع عوامل تأثیرگذار بر شکلگیری برند مکان و شناسایی کنش متقابل بین این عوامل درگذر زمان، بهمنظور جذب سرمایه برای صنعت گاز بسیار بااهمیت است. با فراهم آمدن چنین شناختی و با نگاه ساختارمند به موضوع، بینشی ...
 
- 
شناسایی و رتبهبندی فرصتها و چالشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-05-22)باوجود رشد روزافزون سرمایهگذاری در حوزة بازاریابی رسانههای اجتماعی، شناسایی چالشها و فرصتهای این رویکرد نو در ادبیات حوزة بازاریابی از نظرها دور مانده است. به همین منظور، هدف از پژوهش حاضر شناسایی و ...
 
- 
مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی استان اصفهان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-05-22)هدف پژوهش حاضر، تعیین وضعیت ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانههای دانشگاههای دولتی استان اصفهان است. این ابعاد عبارتاند از بازارشناسی، بازارگرمی، بازارداری، بازارسنجی، بازاریابی، بازارگرایی، ...
 
- 
انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازیها (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-05-22)انتخاب راهبرد مناسب بازاریابی، بر فروش بیشتر محصولات و خدمات و موفقیت سازمانها در عرصة رقابت مؤثر است. ازجمله عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد مناسب بازاریابی، تصمیمات و راهبردهای رقبا در بازار است. توسعة ابزار ریاضی مناسب ...
 
- 
تأثیر تعامل کاربران در رسانههای اجتماعی بر قصد خرید بهواسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-05-22)رسانههای اجتماعی یکی از تازهترین دستاوردهای فناوری اطلاعات و همچنین رویکردی نو در بازاریابی است. از سویی ارتباطات نامحدود کاربران در این رسانهها به اثرات متقابل بر کاربران منجر میشود. رسانههای اجتماعی، قدرت را از شرکت ...
 
- 
تعیین دامنة توسعة کسبوکارهای خدمات محصول محصور، در شرکتهای تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین- شرکت آلفا (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-05-22)امروزه شرکتهای تولیدکننده تلاش میکنند با استفاده از راهحلهای یکپارچه مانند پیشنهاد خدمت - محصول ترکیبی، موقعیت راهبردی خود را نزد مشتریان بازتعریف کنند تا از مزایای ارائة خدمات دورة عمر محصول، بهرهمند شوند. هدف این ...
 
- 
قیمتگذاری راهبردی و اثر آن بر عملکرد شرکت (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-05-22)انتخاب راهبرد صحیح قیمتگذاری برای رسیدن به اهداف بنگاه بسیار مفید است؛ نگاه به قیمتگذاری بلندمدت (استراتژِیک) سبب ایجاد مزیت رقابت برای شرکتها خواهد شد؛ از این رو داشتن درک صحیح از عوامل مؤثر بر قیمتگذاری راهبردی بسیار ...
 



