• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 9, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 9, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تعیین دامنة توسعة کسب‌وکارهای خدمات محصول محصور، در شرکت‌های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین- شرکت آلفا

    (ندگان)پدیدآور
    مفاخری, خدیجهسعید نیا, حمیدرضا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    616.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    امروزه شرکت‌های تولیدکننده تلاش می‌کنند با استفاده از راه‌حل‌های یکپارچه مانند پیشنهاد خدمت - محصول ترکیبی، موقعیت راهبردی خود را نزد مشتریان بازتعریف کنند تا از مزایای ارائة خدمات دورة عمر محصول، بهره‌مند شوند. هدف این پژوهش، معرفی پدیدة خدمات‌محوری و ارائة روشی برای سنجش و عملیاتی‌سازی دامنة کسب‌وکار خدمات صنعتی است. جامعة آماری پژوهش، 140 نفر از مدیران عامل شرکت آلفا و شرکت‌های تابعة آن، مدیران میانی و کارشناسان مرتبط با حوزة خدمات است. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، از روش تحلیل عاملی (اکتشافی و تأییدی) و مدل‌سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. از میان 32 آیتم اولیه برای دامنة خدمات محصول‌محور، 17 آیتم در قالب چهار مؤلفة خدمات فنی و بهینه‌سازی محصول، خدمات تحقیق و توسعه، خدمات مرتبط با کسب‌وکار مشتری و خدمات به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات محصول با مشتریان تعیین شده است. مقایسة نتایج حاصل از این سنجش با موقعیت کنونی خدمات شرکت آلفا، نشان می‌دهد استفاده از الگوی جدید، موجب بهبود شاخص‌های ارزیابی می‌شود.
    کلید واژگان
    خدماتی‌شدن تولیدکننده
    سیستم‌های خدمت - محصول
    طبقه‌بندی خدمات
    پیوستار خدمات

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2019-05-22
    1398-03-01
    ناشر
    دانشگاه اصفهان
    University of Isfahan
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی - گرایش بازاریابی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران
    دانشیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، تهران، ایران

    شاپا
    2228-7744
    URI
    https://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2019.106038.1378
    http://nmrj.ui.ac.ir/article_23669.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158118

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب