مرور دوره 3, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
- 
ارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمانهای خدماتی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)در ایران، بانکها به منزلهی کانون اصلی انجام فعالیتهای اقتصادی شناخته میشوند و نقش مهمی را راستای کمک به رشد اقتصادی کشور ایفا میکنند، از این رو، حفظ مشتری در اینگونه سازمانها حائز اهمیت است. امروزه مدیران سازمانهای ...
 
- 
بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرفکنندگان عضو شبکههای اجتماعی در ایران (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)شرکتهای تولید کننده کالاهای حامی محیط زیست هر ساله هزینههای زیادی را صرف بازاریابی محصولات خود میکنند. شناسایی ابزارهای بازاریابی سبز تاثیرگذار بر رفتار گروههای مختلف مصرفکنندگان میتواند علاوه بر کاهش هزینههای شرکت ...
 
- 
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی محصولات نرم افزاری اداری بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان، با توجه به اثر تعاملی عوامل ارتباطی (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی استان بوشهر) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)افزایش روز افزون پیچیدگی محیط کسب و کار سازمانها موجب پدید آمدن بازاری گردیده، که در آن تقاضا برای استفاده از محصولات فناورانه و به خصوص محصولات نرم افزاری، به عنوان راهحلی کارا در جهت پاسخ به آن پیچیدگیها، دائما در حال ...
 
- 
بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمهگذاران عمر شرکت بیمه سامان) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)شخصیت برند نقش مهمی در موفقیت کسبوکارها، افزایش ارزش ادراک شده، ایجاد ارتباط قوی با مشتریان، وفاداری و قصد خرید مجدد آنها دارد. پژوهش حاضر به بررسی تاثیر شخصیت برند شرکت بیمه سامان و ابعاد آن (براساس مدل شخصیت برند جنیفر ...
 
- 
بررسی عوامل مدیریتی-سازمانیموثر بر فروش خدمات نوین بانکی (مورد مطالعه : شعب منتخب بانک مهر شهر اصفهان) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)این مقاله حاصل پژوهشی به منظور بررسی عوامل مدیریتی-سازمانی بر موفقیت فروش خدمات نوین بانکی در شعب بانک مهر شهر اصفهان میباشد.محقق پس از مطالعهی کتابخانهای و بررسی اجمالی روی عوامل مدیریتی و سازمانی و با مشورت با اساتید ...
 
- 
بررسی عوامل موثر بر اطاعت کردن مشتری در خدمات پر تماس بر اساس تئوری اجتماعی _ شناختی بندورا (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)در دنیای رقابتی کنونی تمام فعالان در بازار از سازمانها گرفته تا افراد, باید به دنبال راههای برای موفقیت در بازار باشند. راز موفقیت ارائهدهندگان خدمات پر تماس به عنوان بخش مهمی از فعالان بازار, اطاعت و پیروی کردن مشتریان ...
 
- 
تاثیر بازارگرایی و ارتباطات تجاری بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی پیرامون صنایع دستی استان تهران) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)صادرات نقش موثری در رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد. کسب اطلاعات در مورد نیازها، سلائق و ترجیحات مصرف کنندگان در بازارهای خارجی یکی از مهم ترین اصول ماندگاری در بازارهای جهانی و ارتقای سطح عملکرد صادراتی می باشد. هدف این ...
 
- 
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان سرویسهای رایانامه: بررسی کیفیت خدمات، رضایت و اعتماد الکترونیکی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)امروز، استفاده گسترده از رایانامه در ارتباطات بین فردی و تجاری، بازاریابان را به سمت استفاده از بازاریابی ایمیلی ترغیب کرده است. برای موفقیت در این زمینه، جذب و حفظ مشتریان نقش کلیدی ایفا میکند. بنابراین توجه به وفاداری ...
 
- 
مقایسه تحلیلی مدل پذیرش تکنولوژی و تئوری عمل مستدل در رابطه با پذیرش تبلیغات موبایلی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)با ظهور تکنولوژیهای پر سرعت شبکه بیسیم و افزایش نفوذ تلفنهای همراه، توجه و علاقه صنعت جهانی تبلیغات در بکارگیری این رسانه به عنوان یک ابزار ارتباطات بازاریابی بیشتر شده است. علیرغم افزایش تعداد شرکتهای سرمایهگذار در ...
 



