• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 3, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 3, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان سرویس‌های رایانامه: بررسی کیفیت خدمات، رضایت و اعتماد الکترونیکی

    (ندگان)پدیدآور
    حسینی, یعقوبیدالهی, شهربانوخسروی لقب, زهره
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    235.7کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    امروز، استفاده گسترده از رایانامه در ارتباطات بین فردی و تجاری، بازاریابان را به سمت استفاده از بازاریابی ایمیلی ترغیب کرده است. برای موفقیت در این زمینه، جذب و حفظ مشتریان نقش کلیدی ایفا می‌کند. بنابراین توجه به وفاداری مشتریان به سرویس‌های رایانامه بسیار مهم و حیاتی است. هدف از این پژوهش، بررسی سنجش وفادرای مشتریان سرویس‌های رایانامه و عوامل موثر بر آن می‌باشد. بدین منظور پرسشنامه‌ای طراحی و سپس در بین تعدادی از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس توزیع گردید. داده‌ها در قالب مدل تحلیل مسیر با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفته است. این پژوهش از نوع پژوهش‌های کاربردی است و از نظر شیوه انجام پژوهش، جزء پژوهش‌های توصیفی –پیمایشی می‌باشد. یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد که کیفیت، رضایت و اعتماد الکترونیکی به ترتیب بر وفاداری مشتریان بیشترین تاثیر مثبت را دارند. همچنین، متغیر کیفیت الکترونیکی بر رضایت و اعتماد الکترونیکی تاثیر مثبت و معناداری دارد و تاثیر مثبت رضایت الکترونیکی بر اعتماد الکترونیکی نیز معنادار شناخته شده است.
    کلید واژگان
    سرویس‌های رایانامه
    وفاداری الکترونیکی
    رضایت الکترونیکی
    اعتماد الکترونیکی
    کیفیت الکترونیکی

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2014-02-20
    1392-12-01
    ناشر
    دانشگاه اصفهان
    University of Isfahan
    سازمان پدید آورنده
    دانشگاه خلیج فارس
    دانشگاه خلیج فارس
    دانشگاه خلیج فارس

    شاپا
    2228-7744
    URI
    http://nmrj.ui.ac.ir/article_20622.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158101

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • امکان‌سنجی اقدامات بازپرس در فرایند دادرسی الکترونیکی 

      موذن زادگان, حسنعلی؛ عابدی نیستانک, امیرحسین (قوه قضائیه, 2023-09-23)
      موضوع دادرسی کیفری الکترونیکی، تحقق مراحل دادرسی از کشف جرم تا اجرای مجازات در صورت احراز بزهکاری متهم و یا صدور قرار منع‌تعقیب یا برائت او از طریق سامانه‌های الکترونیکی و مخابراتی است. اهداف برقراری این نوع دادرسی، سرعت ...

    • تجارت الکترونیک، گامی بسوی اشتغال (مدلها، چالشها و راهکارها) 

      بردبار, غلامرضا (دانشگاه یزدYazd University, 2004-02-20)
      در عرصه جدید صنعت و تجارت، هر کس که با شناخت، اشراف بیشتر، هدف و آرمان روشن تر به میدان آید و از ابزارهای نوین بهره جوید، قدرت تأثیرگذاری و نفوذ بیشتر در جامعه جهانی دارد. هر یک از دست‌اندکاران صحنه بین‌المللی در پی آن ...

    • تجارت الکترونیک، گامی بسوی اشتغال (مدلها، چالشها و راهکارها) 

      بردبار, غلامرضا (دانشگاه یزدYazd University, 2004-02-20)
      در عرصه جدید صنعت و تجارت، هر کس که با شناخت، اشراف بیشتر، هدف و آرمان روشن تر به میدان آید و از ابزارهای نوین بهره جوید، قدرت تأثیرگذاری و نفوذ بیشتر در جامعه جهانی دارد. هر یک از دست‌اندکاران صحنه بین‌المللی در پی آن ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب