مرور دوره 5, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
- 
ارزیابی ارزشهای خرید اینترنتی حساسیت قیمتی و تنوع طلبی خریداران (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)دسترسی آسان به اطلاعات، امکان مقایسهی سریع محصولات و بسیاری از امکاناتی که اینترنت در اختیار مصرف-کنندگان قرار داده است، قدرت مصرفکنندگان را به مراتب بیشتر ساخته است. فروشندگان اینترنتی در مقایسه با قیمتهای خردهفروشی، ...
 
- 
الویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان براساس شاخص انعطاف پذیری استراتژیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری FANP (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)آنچه در دهههای اخیر بیشازپیش نمود پیدا کرده است، بینالمللی شدن تجارت و روی آوردن شرکتها به بازار جهانی است. یکی از مهمترین راهها برای ورود به بازارهای جهانی صادرات است، که نقش مستقیمی در توسعه و رشد اقتصادی کشور ...
 
- 
بررسی اثر جنبه زیباشناختی بسته بندی و ابعاد آن بر قصد خرید کالا با میانجی گری ترجیح بسته بندی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)شرکتها در عصر همگرایی کیفی محصولات، ناگزیر از متمایزسازی هستند. بستهبندی در مقام ابزاری متمایز کننده میتواند در این زمینه راه گشا باشد. یکی از شیوههای ایجاد تمایز توسط بستهبندی، وجود ویژگیهای زیباشناختانه در بستهبندی ...
 
- 
بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)هدف از این پژوهش بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه (ویژگی های اهداف، ویژگی های کارکنان، فرایندهای کاری و اقدامات مدیریت) و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان بود. جامعه آماری این پژوهش، ۳۱۷ نفر از کارکنان شرکت ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر انصاف قیمتی ادراک شده و نتایج حاصل ازآن بر اساس نظریه اِسنادی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)انصاف قیمتی یکی از مهمترین مسائل در حوزه قیمت گذاری می باشد و تأثیر زیادی روی رفتار خرید مشتریان دارد. با این حال محققان کمی در دنیاو ایران به این موضوع پرداخته اند. این مطالعه با هدف سنجش عوامل مؤثر بر انصاف قیمتی ادراک ...
 
- 
تاثیر شخصیت برند سیاسی بر مشارکت سیاسی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)امروزه مشارکت سیاسی افراد در امر انتخابات یکی از دغدغه های مهم نظام های دموکرات در عرصه سیاسی است، به همین دلیل فعّالان این عرصه به دنبال عواملی مرتبط با این پدیده هستند تا بتوانند کم و کیف تاثیرات این عوامل را بر این مهم ...
 
- 
تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)امروزه یکی از فاکتورهای مهم در بحث رفتار مصرفکننده تصویر ذهنی مشتریان از محصولات و خدمات است. فروشگاهها نیز از جمله عرضهکنندگان محصولات هستند که به مشتریان خود محصولات متنوعی را ارائه میدهند. بنابراین تلاش برای جذب ...
 
- 
رتبه بندی موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش دیمتل مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)سازمانهای امروزی به منظور کسب جایگاهی مناسب و حفظ آن نیازمند بهره گیری از الگوی مناسب مدیریت زنجیره تأمین در راستای تحقق مزیت رقابتی و انتظارات مشتریان هستند. به دلیل چالشهای اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی که در دههی ...
 
- 
شناخت محتوای انواع قراردادهای روانشناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آنها (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)پژوهش حاضر به دنبال شناسایی ماهیت انواع قراردادهای روانشناختی در تعامل بین مشتریان و بانکهای دولتی است. در این راستا با اتخاذ رویکرد پدیدارشناسی، دادهها از طریق مصاحبههای باز، انفرادی و عمیق با تعدادی از مشتریان یکی ...
 
- 
مطالعه تاثیر تنوع طلبی و درگیری در قصد خرید بر نگرش مشتریان ( رضایت، وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-08-23)وفاداری به برند امروزه به عنوان هدف غایی صاحبان کسب و کار مورد توجه است امروزه با ظهور لحظه ای محصولات، مشتریان نیز تحت تاثیر قرار گرفته و تحت تاثیر نگرش های روانی مختلف رفتارهای خرید متفاوتی از خود بروز می دهند بنابراین ...
 



