مرور دوره 3, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
بررسی نتایج کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر تهران (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2004-09-22)این مقاله بر اساس نتایج به دست آمده از طرح پژوهشی "بررسی نتایج کاربرد فناوری اطلاعات در دبیرستان های شهر تهران"2، تهیه شده است. هدف آن، نوآوری در روش های یاددهی – یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است. تحقیق ...
 
- 
نرم افزار آموزش ریاضی ابتدایی بر اساس رویکرد سازنده گرایی و سنجش میزان اثربخشی آن (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2004-09-22)این مقاله دربارۀ دیدگاه آموزش به کمک رایانه از دیدگاه سازنده گرایی است. هدف مقاله تولید نرم افزار آموزش ریاضی بر اساس دیدگاه سازنده گرایی است و میزان اثربخشی نرم افزار را به شیوۀ نیمه تجربی با گروه آزمایش و گواه در دوره ...
 
- 
بررسی چگونگی نگرش دانش آموزان دبیرستانی و پیش دانشگاهی ایران به جهانی شدن و تأثیر آن بر ارزش ها و هویت دینی و ملی آنان (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2004-09-22)یکی از چالش های اساسی بشری در دو دهۀ اخیر، مسئلۀ جهانی شدن و جهانی سازی است که بر هویت و نظام ارزشی مردم، به ویژه نوجوانان و جوانان، تأثیری عمیق گذاشته است. در این مورد دانشمندان غربی مطالعات فراوانی کرده اند اما، به دلیل ...
 
- 
پایایی سنجی و اعتباریابی مقیاس شایستگی ریاضی کودکان اوترخت در دانش آموزان دختر و پسر پیش دبستانی و دبستانی شهر اصفهان (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2004-09-22)هدف پژوهش حاضر، اعتباریابی مقیاس شایستگی ریاضیات اوترخت برای کودکان است تا از طریق آن سطوح رشدی کودکان 4/5 تا 7/5 ساله برای شایستگی ریاضی بررسی شود. برای اعتباریابی همزمان، از دو تکلیف شکل های نهفته استفاده شد. آزمودنی ها ...
 
- 
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش رشد اعتقادی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرتهران (SBD) (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2004-09-22)پژوهش حاضر با هدف ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش رشد اعتقادی انجام شده است. ابتدا مبانی نظری و تئوری رشد اعتقادی بر مبنای نظریه های گوناگون و اصول و فروع دین اسلام تدوین شد. پس از آن بر اساس آن ها گویه هایی برای سنجش رشد ...
 



