مرور دوره 9, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
الویت بندی عوامل مؤثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه وتحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا) (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-06-22)میزان موفقیت سازمان ها در رسیدن به اهدافشان ارتباط مستقیم با عملکرد کارکنانشان دارد ، از این رو جایگاه کارکنان و عملکردشان برای سازمان مهم است و در همین راستا ارزشیابی عینی آنها نیز اعتبار زیادی دارد. برای گریز از ارزشیابی ...
 
- 
امکان سنجی آموزش نجوم در دوره های آموزش عمومی و متوسطه در مدارس ایران (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-06-22)در سال های اخیر دانش فیریک در بخش اخترفیزیک و نجوم پیشرفت های بسیار شگرفی کرده که به تحولات اساسی و نوآوری های زیاد در علوم هوافضا، صنایع نظامی، مهندسی مواد، انرژی، محیط زیست و ... منجر شده است. ایران اسلامی یکی ازکشورهای ...
 
- 
بررسی تأثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم ابتدایی (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-06-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم دبستان است . در این پژوهش از روش نیمه آزمایشی و طرح کنترل گروه نابرابر استفاده شد . آزمودنی ها 40 دانش آموز پسر سوم دبستانی بودند ...
 
- 
رابطه بین نیمرخ سبک های یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس ریاضی و علوم دوره راهنمایی شهر اصفهان (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-06-22)هدف از اجرای این پژوهش بررسی رابطه بین نیمرخ سبک های یادگیری جکسون(تکانش پذیری، استقلال هیجانی، مسئولیت پذیری، عمل گرایی) با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس ریاضی وعلوم دوره راهنمایی بوده است. جامعه آماری پژوهش دانش ...
 
- 
مقایسۀ مسئولیت پذیری، روحیۀ همکاری، سلامت عمومی ، رضایت از زندگی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس شبانه روزی و روزانۀ استان آذربایجان غربی (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-06-22)هدف این پژوهش بررسی حس مسئولیت پذیری، رضایت از زندگی، روحیۀ همکاری، سلامت عمومی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شبانه روزی در دو مقطع راهنمایی و متوسطه و مقایسۀ آن با دانش آموزان مدارس روزانه است. بدین منظور با نمونه ...
 
- 
نقش مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانۀ شهر تهران: آزمون اثر سبک رهبریِ تحولی (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-06-22)این پژوهش به منظور ارائۀ الگویی ساختاری از اثر سبک رهبری تحولی مدیران بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری عدالت رویه ای، اعتماد به مدیر، رضایت شغلی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان اجرا شد. بدین ...
 



