دوره 7, شماره 26

 

ارسال های اخیر

  • جنبه های قانونی و ایمنی کاربرد بسته بندی فعال و هوشمند در صنعت غذا 

    عباسی, آرزو؛ مهدویان مهر, حامد؛ صداقت, ناصر (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)
    بکارگیری فنّاوری بسته ­بندی فعال و هوشمند علاوه بر به تأخیر انداختن اثرات نامطلوب محیطی بر مواد غذایی، مکانیسمی پویا را در نگهداری محصول به کار می­گیرد. این فنّاوری بر اثرات متقابل بین پوشش با ماده غذایی و یا محیط پیرامون ...

  • اثر اسانس اسطوخودوس و پوست نارنج بر خصوصیات فیلم نانوکامپوزیت کاراژینان-ژلاتین/ نانو رس جهت استفاده در بسته بندی مواد غذایی 

    صیامیان, اعظم؛ اجاق, سید مهدی؛ عبدالهی, مهدی (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)
    تحقیق حاضر به منظور بررسی مقایسه تأثیرات افزودن مقادیر مختلف اسانس اسطوخودوس و پوست نارنج بر خصوصیات فیلم­های زیست تخریب­‌پذیر کاپاکاراژینان- ژلاتین/ نانورس صورت پذیرفت. نانوکامپوزیت کاپاکاراژینان- ژلاتین/ نانورس با افزودن ...

  • مروری بر پاسخ مصرف کنندگان به فنّاوری های جدید بسته بندی مواد غذایی 

    طبیب لقمانی, فروغ السادات؛ صداقت, ناصر (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)
    انتخاب فعال یک محصول در رقابت با سایر محصولات، تعریف موفقیت محصول است.کاربرد یک فنّاوری جدید می­تواند روی این انتخاب تأثیر بگذارد. فنّاوری­های جدید بسته­بندی، نقش مرکزی در صنعت غذا ایفا می­کنند. تنها در صورتی که یک بسته­بندی ...

  • مروری بر اثرات پرتوهای یونیزه کننده بر مواد غذایی بسته بندی شده 

    رضائیان عطار, فرناز؛ صداقت, ناصر (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)
    پرتو­‌دهی مواد غذایی می­‌تواند ایمنی و سلامت مواد غذایی را بهبود بخشد. بسیاری از مواد برای استفاده در بسته ­بندی غذا مجاز هستند؛ اما تنها تعداد اندکی از آن­ها را می­توان هنگام پرتودهی ماده غذایی بکار برد. ارزیابی ایمنی ...

  • نقد بسته‌بندی چاروق 

    صنیعی نیامقدم, نسرین؛ تقوایی, ارمغان؛ بیکدلی, آزاده (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)
    یک بسته‌بندی مطلوب و استاندارد، وسیله ارتباط ذهنی خریدار و فروشنده بوده و موجب افزایش رغبت مشتریان برای خرید خواهد شد. به همین ترتیب استفاده از بسته‌بندی مناسب باعث رونق فروش صنایع‌دستی در بازار و اشتغال‌زایی و درآمدزایی ...

  • چگونگی تأثیرات رنگ در بسته بندی، بازاریابی و میزان فروش 

    گیوی, مجتبی (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)
    فیلیپ کاتلر می­گوید: «کاربرد پیوسته از یک رنگ خاص به ماندگاری و جا افتادن نام بازرگانی کمک می­کند.»رنگ به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی، در فروش بسیاری از محصولات به خصوص محصولات مصرفی است. از آنجایی که بسیاری از ...