دوره 7, شماره 26
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
جنبه های قانونی و ایمنی کاربرد بسته بندی فعال و هوشمند در صنعت غذا (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)بکارگیری فنّاوری بسته بندی فعال و هوشمند علاوه بر به تأخیر انداختن اثرات نامطلوب محیطی بر مواد غذایی، مکانیسمی پویا را در نگهداری محصول به کار میگیرد. این فنّاوری بر اثرات متقابل بین پوشش با ماده غذایی و یا محیط پیرامون ...
 
- 
اثر اسانس اسطوخودوس و پوست نارنج بر خصوصیات فیلم نانوکامپوزیت کاراژینان-ژلاتین/ نانو رس جهت استفاده در بسته بندی مواد غذایی (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)تحقیق حاضر به منظور بررسی مقایسه تأثیرات افزودن مقادیر مختلف اسانس اسطوخودوس و پوست نارنج بر خصوصیات فیلمهای زیست تخریبپذیر کاپاکاراژینان- ژلاتین/ نانورس صورت پذیرفت. نانوکامپوزیت کاپاکاراژینان- ژلاتین/ نانورس با افزودن ...
 
- 
مروری بر پاسخ مصرف کنندگان به فنّاوری های جدید بسته بندی مواد غذایی (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)انتخاب فعال یک محصول در رقابت با سایر محصولات، تعریف موفقیت محصول است.کاربرد یک فنّاوری جدید میتواند روی این انتخاب تأثیر بگذارد. فنّاوریهای جدید بستهبندی، نقش مرکزی در صنعت غذا ایفا میکنند. تنها در صورتی که یک بستهبندی ...
 
- 
مروری بر اثرات پرتوهای یونیزه کننده بر مواد غذایی بسته بندی شده (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)پرتودهی مواد غذایی میتواند ایمنی و سلامت مواد غذایی را بهبود بخشد. بسیاری از مواد برای استفاده در بسته بندی غذا مجاز هستند؛ اما تنها تعداد اندکی از آنها را میتوان هنگام پرتودهی ماده غذایی بکار برد. ارزیابی ایمنی ...
 
- 
نقد بستهبندی چاروق (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)یک بستهبندی مطلوب و استاندارد، وسیله ارتباط ذهنی خریدار و فروشنده بوده و موجب افزایش رغبت مشتریان برای خرید خواهد شد. به همین ترتیب استفاده از بستهبندی مناسب باعث رونق فروش صنایعدستی در بازار و اشتغالزایی و درآمدزایی ...
 
- 
چگونگی تأثیرات رنگ در بسته بندی، بازاریابی و میزان فروش (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2016-08-22)فیلیپ کاتلر میگوید: «کاربرد پیوسته از یک رنگ خاص به ماندگاری و جا افتادن نام بازرگانی کمک میکند.»رنگ به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی، در فروش بسیاری از محصولات به خصوص محصولات مصرفی است. از آنجایی که بسیاری از ...
 



