تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن
(ندگان)پدیدآور
غباری بناب, باقرپیرزادی, حجتبخشی, جعفر
نوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیشماره نشریه
42تاریخ نشر
2016-08-221395-06-01
ناشر
دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz
سازمان پدید آورنده
استاد گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهراندانشجوی دکتری، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی
دانشجوی دکتری، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی



