مرور دوره 11, شماره 42 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش در نمونه جمعیتی بهنجار
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
-
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
-
مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
-
مقایسه هوش هیجانی و ویژگیهای شخصیتی در رانندگان متخلف و غیرمتخلف شهر زنجان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
-
نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
-
نقش کارکردهای توجهی اجرایی حافظه فعال در عملکرد ریاضیات
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
-
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)



