دوره 11, شماره 42
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
نقش کارکردهای توجهی اجرایی حافظه فعال در عملکرد ریاضیات (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
 
- 
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش در نمونه جمعیتی بهنجار (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
 
- 
نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
 
- 
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
 
- 
مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
 
- 
مقایسه هوش هیجانی و ویژگیهای شخصیتی در رانندگان متخلف و غیرمتخلف شهر زنجان (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
 
- 
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز (دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2016-08-22)
 



