| dc.contributor.author | غباری بناب, باقر | fa_IR |
| dc.contributor.author | پیرزادی, حجت | fa_IR |
| dc.contributor.author | بخشی, جعفر | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T22:38:40Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:38:40Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T22:38:40Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T22:38:40Z | |
| dc.date.issued | 2016-08-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1395-06-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2011-10-15 | en_US |
| dc.date.submitted | 1390-07-23 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | غباری بناب, باقر, پیرزادی, حجت, بخشی, جعفر. (1395). تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(42), 113-131. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2322-3340 | |
| dc.identifier.uri | https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_5557.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/137047 | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه تبریز | fa_IR |
| dc.publisher | University of Tabriz | en_US |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Journal of Modern Psychological Researches | en_US |
| dc.title | تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | استاد گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دکتری، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دکتری، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی | fa_IR |
| dc.citation.volume | 11 | |
| dc.citation.issue | 42 | |
| dc.citation.spage | 113 | |
| dc.citation.epage | 131 | |