نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorغباری بناب, باقرfa_IR
dc.contributor.authorپیرزادی, حجتfa_IR
dc.contributor.authorبخشی, جعفرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:38:40Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:38:40Z
dc.date.available1399-07-08T22:38:40Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:38:40Z
dc.date.issued2016-08-22en_US
dc.date.issued1395-06-01fa_IR
dc.date.submitted2011-10-15en_US
dc.date.submitted1390-07-23fa_IR
dc.identifier.citationغباری بناب, باقر, پیرزادی, حجت, بخشی, جعفر. (1395). تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(42), 113-131.fa_IR
dc.identifier.issn2322-3340
dc.identifier.urihttps://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_5557.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/137047
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تبریزfa_IR
dc.publisherUniversity of Tabrizen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه پژوهش های نوین روانشناختیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Modern Psychological Researchesen_US
dc.titleتأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue42
dc.citation.spage113
dc.citation.epage131


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد