مرور دوره 11, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری در افزایش ادراک کنترل اضطراب دختران 13-11 ساله دچاراختلال اضطراب فراگیر (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2015-04-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی گروهدرمانی شناختی- رفتاری در افزایش ادراک کنترل اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر اجرا شد. این مطالعه از نوع پیشآزمون- پسآزمون دوگروهی بود. نمونه پژوهش شامل 32 نفر از دختران ...
 
- 
تأثیر مداخله داستانهای اجتماعی بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر اتیستیک (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2015-04-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر مداخله داستانهای اجتماعی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر اتیستیک انجام شد. روش پژوهش شبهآزمایشی با طرح پیشآزمون- و پسآزمون با گروه در لیست انتظار بود. جامعه آماری این پژوهش همه ...
 
- 
رابطه تعارض والد – نوجوان، تابآوری با مشکلات روانشناختی نوجوانان مقطع دوم و سوم راهنمایی در مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2015-04-21)این پژوهش با هدف بررسی رابطۀ بین تعارض والد– نوجوان، تابآوری با مشکلات روانشناختی نوجوانان مقطع دوم و سوم راهنمایی مناطق چهارگانۀ شهر شیراز انجام شد و مطالعۀ توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعۀ آماری کلیۀ دانشآموزان دختر ...
 
- 
رابطه کمالگرایی با فرسودگی شغلی در پرستاران: نقش واسطهای خویشتنپذیریغیرمشروط (دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2015-04-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطۀ میان دو بعد مثبت و منفی کمالگرایی با فرسودگی شغلی و بررسی نقش واسطهای خویشتنپذیری غیرمشروط در روابط میان آنها انجام شد. این پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعۀ آماری شامل پرستاران ...
 



