مرور دوره 4, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
اعتبارسنجی الگوی ارتقای تعهد سازمانی، سازمان های آموزش علوم دریایی (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-11-22)پژوهش حاضر با هدف ارایه مدلی جهت ارتقای تعهد سازمانی در سازمانهای آموزش علوم دریایی انجام گرفت. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری آن، کلیه کارکنان سازمانهای آموزشی دریایی به تعداد 1872 نفر ...
 
- 
الگوی شایستگیهای مدرسی دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-11-22)رسالت اصلی دانشگاههای ارتش جمهوری اسلامی ایران، تربیت منابع انسانی متخصص و متعهد و ترویج و توسعه دانش جهت توسعه سازمانی آجا است. بیتردید، اساتید دانشگاهی با ویژگیهای خاص خود از اهمیت فوقالعادهای در تحقق این رسالت ...
 
- 
بررسی تاثیر آموزش های مهارتی ضمن خدمت درارتقاء قابلیت اطمینان در صنایع دانش بنیان دریایی با نقش میانجی توانمند سازی منابع انسانی (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-11-22)هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر راهبرد آموزش های مهارتی ضمن خدمت درارتقاء قابلیت اطمینان در صنایع دانش بنیان دریایی از طریق توانمند سازی منابع انسانی می باشد. رسیدن به اهداف سازمان بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف ...
 
- 
بررسی عوامل نوآوری فناوری، سازمانی و محیطی برسیستم مدیریت دانش (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-11-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل نوآوری فناوری، سازمانی و محیطی برسیستم مدیریت دانش صورت گرفت . این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش در زمره تحقیقات توصیفی – پیمایشی قرار میگیرد. جامعه آماری تحقیق حاضر افسران منطقه یکم ...
 
- 
تأثیر آموزش ورزشهای آبی- ساحلی برصنعت گردشگری شهرستان نوشهر (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-11-22)گردشگری یکی از صنایع بزرگ در جهان است. گردشگری ورزشی از تلفیق ورزش و گردشگری بهوجود می آید ، یکی از عواملی که بر توسعه گردشگری ورزشی کشور اثرگذار است منابع طبیعی آن کشور است. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیرآموزش ورزشهای ...
 
- 
شرح وظایف رئیس دانشکده، مبنایی برای ارائه الگوی ارزشیابی وظیفه مدار (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-11-22)هدف از این مقاله شناسایی شرح وظایف روسای دانشکده های علوم انسانی در دانشگاه های دولتی است تا بر مبنای آن، الگویی برای ارزشیابی از عملکرد رئیس دانشکده ارائه شود. روش پژوهش توصیفی با رویکرد کیفی بوده و با استفاده از نظریه ...
 
- 
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های سازمان یاددهنده در دانشگاه ها (مورد مطالعه: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)) (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-11-22)هدف این پژوهش شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای سازمان یاددهنده در دانشگاهها بوده است. به این منظور با استفاده از نظریه زمینهای از 30 نفر از متخصصان و صاحبنظران حوزه سازمان یاددهنده شاغل در دانشگاه ...
 
- 
نقش فن آوری اطلاعات در آموزش علوم دریایی (دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-11-22)هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات بر افزایش کیفیت تدریس در دانشگاه علوم دریایی(ره) است. برای این منظور پژوهش در قالب تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی انجام گرفت. جامعه آماری این تحقیق حدودا 150 نفر ...
 



