مرور دوره 5, شماره 18 بهار 1392 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
طرح پیشنهادی طراحی پرونده پژوهشی پژوهشگران جهت ارائه خدمات اطلاعاتی ( آگاهیرسانی جاری[1] واشاعه اطلاعات گزیده[2]) در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی[3]
(سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2013-03-21)با پیشرفت فناوری ها و تکنولوژی های اطلاع رسانی، کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی وظایف متنوع و نوینی را برعهده گرفته اند و همیشه در خلق دانش و آگاهی جدید و همچنین انتقال و اشاعه اطلاعات پیشرو بوده اند. همانطور که خدمات مرجع ...
-
مجله هیئت علمیه دانشوران؛ از نشریات انقلاب مشروطه
(سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2013-03-21)این مقاله به سیر تاریخی نخستین نشریات ایرانی و مجله هیئت علمیه دانشوران میپردازد. در ابتدا مشخصات ظاهری نشریه و سید محسن حسینی بجنوردی معرفی نموده و سپس هدفو محتوای مجله را بررسی میکند. در پایان به اهمیت و جایگاه این ...
-
مدیریت حضور کتابخانه و خرید منابع از نمایشگاه های کتاب
(سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2013-03-21)نمایشگاه کتاب از نوع نمایشگاههای تخصصی است و فرصتی را برای کتابداران و بازدیدکنندگان فراهم می سازد تا منابع و آثار مختلف ناشران و نویسندگان را ببینند و انتخاب کنند. برنامه ریزی شرکت و حضور کتابخانه در نمایشگاه کتاب و ...
-
واسپارگاه نشریات دانشجویی در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
(سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2013-03-21)
-
پژوهش در حوزه رفتارِ اطلاعاتی:رویکردها، روشها، گرایشها، رونده
(سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2013-03-21)پژوهشهای بسیاری در حوزه رفتارِ اطلاعاتی از آغاز تا به امروز در پیشینه پژوهشهای کتابداری و اطلاعرسانی دیده میشود. این پژوهشها به سبب تغییر در محیطِ اطلاعاتی انسان و پیچیدهتر شدن شرایط مرتبط با رفتارهای اطلاعاتی، سرگذشت ...
-
کاربرد تلفن همراه در ارائه خدمات کتابخانهای نوین [1]
(سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2013-03-21)مقاله حاضر در گام نخست به تعریف فن آوری و تاریخچه بهره برداری از آن در کتابخانه ها می پردازد. سپس با معرفی فن آوری نوین تلفن همراه و دسترس پذیری همگانی آن در جامعه به توصیف انواع خدمات کتابخانه ای قابل ارائه توسط تلفن ...



