دوره 13, شماره 26
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی مولفههای صلاحیتهای آموزشی و حرفه ای اعضای هیات علمی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد فراترکیب
(دانشگاه مازندران, 2025-02-19)هدف: منابع انسانی هر سازمان مهمترین و باارزشترین عامل حیات آن است که بر تمامی ابعاد سازمان اثر دارد. اصلیترین منابع انسانی دانشگاههای کشور، اعضای هیات علمی هستند و میزان صلاحیت آنان بر کیفیت فرایند آموزش اثرگذار است ...
-
تبیین تجارب زیسته متخصصان آموزش سازمانی از انتقال یادگیری صفر
(دانشگاه مازندران, 2025-02-19)هدف: آموزش یکی از ابزارهای کلیدی برای بهبود عملکرد سازمانها محسوب میشود. با این حال، در بسیاری از سازمانها، فرآیندهای آموزشی با چالشهایی مواجهاند که یکی از مهمترین آنها عدم انتقال مؤثر آموختهها به محیط کار است، که ...
-
ارزیابی کیفیت رفتارهای فرانقشی در گروههای آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان)
(دانشگاه مازندران, 2025-02-19)هدف: رفتارهای فرانقشی در گروههای آموزشی، که فراتر از وظایف رسمی هستند، نقش مهمی در بهبود کیفیت و عملکرد مؤسسات آموزش عالی ایفا میکنند. این رفتارها میتوانند به افزایش انگیزه، بهبود روابط کاری و ارتقای سطح آموزشی کمک کنند. ...
-
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک معلمان از ادغام چت جی پی تی در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی
(دانشگاه مازندران, 2025-02-19)هدف: با پیشرفت فناوری، ابزارهای نوینی مانند چتجیپیتی به سرعت جای خود را در حوزه آموزش باز کردهاند. هدف این پژوهش بررسی ادراکات معلمان دوره ابتدایی از ادغام چتجیپیتی در آموزش بود و تجربه زیسته آنان از فرصتها، چالشها ...



