دوره 17, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
واکاوی پیشایندها و پیامدهای راهبردهای بازاریابی پایدار در صنعت ساختمان
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2025-01-20)این مقاله با هدف واکاوی پیشایندها و پیامدهای راهبردهای بازاریابی پایدار در صنعت ساختمان انجام گرفت. مقاله حاضر از نظر هدف، یک پژوهش کاربردی-توسعهای است و از منظر روش گردآوری دادهها، یک پژوهشهای پیمایشی-مقطعی است. برای ...
-
تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کارآفرینی فناورانه در صنایع خلاق
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2025-01-20)صنایع خلاق، به عنوان صنایعی که دربرگیرنده خلاقیتهای علمی، هنری، اقتصادی و فناورانه هستند، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و نوآوری در جهان امروز ایفا میکنند. این صنایع که شامل حوزههایی چون طراحی، معماری، مد، رسانه، بازیهای ...
-
سنجش کارآفرینی راهبردی با رویکرد اقتصاد چرخشی در پروژههای ساختمانی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2025-01-20)هدف: صنعت ساختوساز یکی از صنایع بزرگ و پرمصرف کشور است که سهم زیادی در آلودگی محیط زیست و اتلاف منابع دارد و میتوان اذعان داشت ﺻﻨﻌﺖ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻜﻲ از ﻣﻬمترین و اﺳﺎﺳﻲترین ﺻﻨﺎﻳﻊ در ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻛﺸﻮر، نقش اﺻﻠﻲ در مصرف ﻣﻨﺎﺑﻊ ...
-
شکلگیری بازار دانشبنیان: تحلیلی مبتنی بر سنجش بازاریابی کارآفرینانه در شرکتهای گیاهان دارویی و معطر ایران
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2025-01-20)هدف: این مطالعه به بررسی نقش حیاتی ارتقای کمیت و کیفیت محصولات دانشبنیان در شکلگیری بازار دانشبنیان در ایران، با تمرکز ویژه بر صنعت گیاهان دارویی و معطر میپردازد. هدف اصلی این تحقیق بررسی این موضوع است که بازاریابی ...
-
پویایی خودکارآمدی کارآفرینانه
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2025-01-20)هدف: خودکارآمدی کارآفرینانه یک مفهوم پویا بوده و بهطور مداوم در مراحل مختلف راهاندازی و رشد کسب و کار خطرپذیر، با تغییر شرایط و به روشهای مختلف، تغییر میکند. مطالعات فراوانی در حوزههای مختلف، در رابطه با خودکارآمدی ...
-
منشاء و ریشههای فلسفی نبوغ به عنوان سرچشمه خلاقیتها
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2025-01-20)هدف: نبوغ در همیشه تاریخ وجود داشته است و نوابغ در اعصار مختلف به آفرینش و خلقهای بزرگی دست زدهاند. ظهور نوابغ در عرصههای گوناگون از هنر گرفته تا عرفان، فلسفه و اندیشههای جریانساز در علوم انسانی، یا به اسطورههای دست ...
-
اکتشاف و اعتباریابی مدل پیشبین تابآوری کارآفرینی زنان در شرایط بحرانی، شرکت های دانش بنیان
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2025-01-20)هدف: کارآفرینی زنان یکی از اهداف مهم در پیشرفت اقتصادی و اجتماعی جوامع، بهویژه در کشورهای در حال توسعه است. توجه به این مقوله میتواند بهعنوان عاملی برای تغییر و توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی عمل کند. با رشد و توسعه ...



