مرور دوره 7, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهانبهدهان بهواسطهی وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-04-20)پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهانبهدهان بهواسطهی وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد. جامعه آماری تحقیق را هواداران تیمهای فوتبال که از شبکههای اجتماعی استفاده ...
-
مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-04-20)هدف از انجام این تحقیق بررسی تطبیقی تجارب دیپلماسی ورزشی کشورهای منتخب و مقایسه آن با ایران بود. روش پژوهش حاضر توصیفی- تحلیلی است که با توجه به ماهیت و نوع مطالعه که بررسی تطبیقی است از روش مطالعه تطبیقی جرج بردی استفاده ...
-
بررسی اثر هم هویتی برند بر بشارت برند تیم های فوتبال در شبکه های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-04-20)هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر هم هویتی برند بر بشارت برند تیم های فوتبال در شبکه های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری بود. جامعه آماری پژوهش دانشجویان رشته علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد بودند. تعداد نمونه 350 نفر بود. برای ...
-
مرورنظام مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2020-04-20)یکی ازمهم ترین بخشها و اولویتها در ورزش سطح بالا، داشتن سیستمی یکپارچه و سازمان یافته برای استعدادیابی و پرورش استعدادها میباشد؛ از این رو، هدف از پژوهش حاضر مرورنظام مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی در ...



