فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
مرور بر اساس
مجموعههای این پایگاه
ارسال های اخیر
-
تأثیر سواد رسانهای بر سواد بدنی مخاطبان برنامههای ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)این پژوهش با هدف تعیین تأثیر سواد رسانهای بر سواد بدنی مخاطبان ورزشی انجام شد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری دادهها، توصیفی و از نوع پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش شامل ...
-
تدوین مدل ارتباطی بین مدیریت تنوع با فرسودگی شغلی و تعهد اخلاقی خبرنگاران ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)مدیریت تنوع با بهرهگیری از تعهد اخلاقی و کاهش فرسودگی شغلی میتواند اثرات مثبتی در سازمانها داشته باشد. ازاینرو، هدف از پژوهش حاضر، تدوین مدل ارتباطی بین مدیریت تنوع با فرسودگی شغلی و تعهد اخلاقی خبرنگاران ورزشی است. ...
-
نقش رسانههای اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاههای ورزشی خصوصی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)رسانههای اجتماعی میتوانند بر فعالیت باشگاههای ورزشی خصوصی تأثیرگذار باشند؛ ازاینرو پژوهش حاضر با هدف نقش رسانههای اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاههای ورزشی خصوصی طراحی و اجرا گردید. این پژوهش ازلحاظ هدف، ...
-
طراحی مدل درآمدزایی روز مسابقه در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با تأکید بر نقش رسانه
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)هدف از این پژوهش، طراحی مدل درآمدزایی روز مسابقه در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با تأکید بر نقش رسانه بود. پژوهش حاضر ازلحاظ هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی بود که با رویکرد پژوهش، آمیخته ...
-
ارائة مدل نقش رسانهها در سرمایهگذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)هدف از این پژوهش ارائه مدل نقش رسانهها در سرمایهگذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی است. روش پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر رویکرد، کیفی است و از روش تحلیل تم (مضمون) استفادهشده است. برای انجام مصاحبه میدانی، ...
-
تحلیل خودشناسی و دیگر شناسی (پنجره جو- هری) کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)هدف از انجام این پژوهش تحلیل خودشناسی و دیگرشناسی (پنجره جو-هری) کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بود. جامعه آماری این پژوهش را کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به تعداد 129 نفر تشکیل دادند. با استفاده ...
-
شناسایی عوامل موثر بر طراحی نوآورانه پوسترهای ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)مهم نیست که چه کاری انجام میدهید یا چه چیزی را تبلیغ میکنید، یک پوستر راهی موثر و تاثیرگذار بصری برای به اشتراک گذاشتن کلمات کلیدی و هیجانزده کردن مخاطبان نسبت به آنچه انتظار دارند میباشد. بنابراین اکنون که مشخص شد ...
-
شناخت چالشهای آداب ارتباطات بین فردی در رویدادهای بینالمللی ورزشی و ارائه راهکارهای مطلوب در دوران پسا کرونا
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)هدف از پژوهش حاضر شناخت چالشهای آداب ارتباطات بین فردی در رویدادهای بینالمللی ورزشی و ارائه راهکارهای مطلوب در دوران پساکرونا است. این کار با انجام پژوهش کیفی از نوع پدیدارشناسی که شیوه آن اکتشافی است، انجام شد. برای ...
-
تحلیل شناختی ورزش در فضای مجازی مبتنی برنظریه آمیختگی مفهومی (CIN)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)ورزش الکترونیکی به صورت برخط و آفلاین در برابر ورزش حضوری و مرسوم در دهه اخیر گسترش فراگیری داشته است. پژوهش در علوم ورزشی نیز مانند سایر حوزههای پژوهشی میتواند از یافتههای نظری رویکردهای شناختی بهرهمند شود. در پژوهش ...
-
تدوین راهبردهای توسعه دیپلماسی ورزشی با محوریت تجربه جهانی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)دیپلماسی ورزشی رویکردی است که سیاستمداران و دولتمردان دنیا با استفاده از افراد و رویدادهای ورزشی به دنبال ایجاد تصویر مطلوبی از کشور خود در بین سازمانها و دولتهای خارجی هستند. تحقیق حاضر با هدف تدوین راهبردهای توسعه ...
-
تحلیل نقش رسانهها در توسعة شاخصهای فرهنگی باشگاههای ورزشی حرفهای ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)رسانه ها می توانند نقش پررنگی در توسعه شاخص های فرهنگی باشگاه های ورزشی داشته باشند. ازاینرو، پژوهش حاضر باهدف تحلیل نقش رسانه ها در توسعه شاخص های فرهنگی باشگاه های ورزشی حرفهای ایران طراحی و اجرا شد. این پژوهش ...
-
تحلیل پاسخ هواداران به ویژگیهای برند تیمهای ورزشی در اینستاگرام (مطالعه موردی: تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)در صنعت ورزش امروزی، بهرهگیری درست از شبکههای اجتماعی میتواند بهعنوان یک استراتژی به ایجاد تمایز برای برند تیمهای ورزشی در یک بازار بسیار رقابتی کمک کند. در این راستا، هدف از مقاله حاضر، تحلیل پاسخ هواداران به ویژگیهای ...
-
نقش سواد رسانهای در نوع مصرف رسانهای و غنیسازی اوقات فراغت دبیران تربیتبدنی استانهای غربی ایران (کرمانشاه، ایلام، کردستان)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)سواد رسانهای بر توانایی فهمیدن، ارزیابی و بهکاربردن رسانهها تأکید دارد. رسانهها در اشاعة هنجارهای اجتماعی و غنیسازی اوقات فراغت از طریق ورزش، سهم مهمی دارند. این پژوهش با هدف بررسی نقش سواد رسانهای در نوع مصرف ...
-
ارائه مدل مدیریت رسانههای ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف از تحقیق حاضر، ارائه مدل مدیریت رسانههای ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی بود. روش تحقیق از نوع کیفی، شیوه دادهبنیاد و رویکرد تحلیل سیستماتیک میباشد. جامعه آماری شامل مدیران سازمانهای ورزشی، اصحاب رسانه ورزشی ...
-
نقد و بررسی کتاب «مدیریت بازاریابی ورزشی»
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)بازاریابی در ورزش و سازمانهای ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است و امروزه در بیشتر دانشگاههای کشور گرایش بازاریابی ورزشی تدریس میشود؛ ازاینرو هر کتابی که تلاش خود را به تخصصیسازی این امر معطوف کند، شایسته نقد و بررسی ...
-
تحلیلی بر روابط تعاملی ابعاد توسعۀ کارآفرینی از طریق ورزش در دانشگاههای فنی و حرفهای کشور
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)تحقیق حاضر با هدف تحلیلی بر روابط تعاملی ابعاد توسعه کارآفرینی از طریق ورزش در دانشگاههای فنی و حرفهای کشور طراحی و اجرا شد. روش این تحقیق از نوع آمیخته بود که در دو بخش کیفی و کمّی اجرا شد. جامعه آماری تحقیق متخصصانی ...
-
تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف پژوهش حاضر، شناسایی و تحلیل راهبردهای بهبود اعتبار حامی تیم با تأکید بر رسانه در هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از آیندهپژوهی بود. نوع تحقیق، کاربردی و از نظر ماهیت، تحلیلی-اکتشافی بود. یک گروه 20 نفره از ...
-
تحلیل ارتباط بین اخلاق حرفهای و سلامت سازمانی با نقش میانجی رسانههای اجتماعی در بین مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)یکی از متغیرهای مهم در سازمانها، اخلاق حرفهای کارکنان است. ترویج اخلاق حرفهای در سازمانها با تأکید بر یکی از مهمترین تحولات در دنیای امروز یعنی رسانههای اجتماعی، نهتنها محیط بانشاط و مساعدی را برای افزایش بهرهوری ...
-
طراحی الگوی پارادایمی شفافیت رسانهای بر ایجاد و توسعۀ حکمرانی خوب در ورزش ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-04-20)هدف پژوهش حاضر، طراحی الگوی پارادایمی شفافیت رسانهای بر ایجاد و توسعه حکمرانی خوب در ورزش ایران بود. روش پژوهش از نظر راهبرد، کیفی و اکتشافی بود که به روش گراندد تئوری با رویکرد اشتراوس و کوربین و با هدف کاربردی-توسعهای ...
-
تحلیل محتوایی نشریّات علمی تربیتبدنی ایران در حوزه سالمندان
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2023-12-22)تحقیقات بسیار کمی در خصوص تحلیل محتوایی پژوهشهای مرتبط با سالمندان انجام شده است. به منظور ارایه تصویری کلان از روند تحقیقات و فراهم نمودن بینشی ساختارمند از جایگاه این موضوع، پژوهش حاضر با هدف تحلیل محتوایی نشریّات علمی ...



