دوره 6, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعهکننده به اماکن ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2019-06-22)در سالهای اخیر نیاز به تغییر جهت از نگرش مبادله ای به ارتباطی در مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف از انجام پژوهش، مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مراجعه کننده به اماکن ...
-
بررسی تأثیر رابطه عوامل فناوری و راهبردی در چابک سازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2019-06-22)هدف پژوهش بررسی تأثیر عوامل فناوری و راهبردی بر چابک سازی در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه مدیران، معاونین و کارمندان اداره جوانان و ورزش استان مازندران به تعداد 250 نفر در سال 1396 ...
-
مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاهها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافته ها و ارائه کاربرد (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2019-06-22)هدف از انجام این پژوهش مطالعه ورزش آموزشی و همگانی دانشگاهها به روش تحلیل سوات با رویکرد نشر یافتهها و ارائه کاربرد میباشد. روش پژوهش از نوع توصیفی ـ تحلیلی و از نظر هدف کاربردی می باشد. روش جمعآوری داده ها شامل ...
-
ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاههای ورزشی والیبال
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2019-06-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی ارتباط تبلیغات دهانبهدهان با تمایل حضور افراد در باشگاه های ورزشی والیبال شهرستان رشت بود. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نوع توصیفی - پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه افراد فعال ...
-
جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2019-06-22)این پژوهش با هدف بررسی جایگاه آی تی در توسعۀ فرصتهای کارآفرینی در ورزش اجرا گردید. روش اجرای این تحقیق پیمایشی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران شرکتهای تولیدکننده محصولات ورزشی در ایران (460=N) بود که از بین آنها ...
-
نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2019-06-22)تحقیق حاضر با هدف تعیین نقش رسانه های جمعی در توسعه گردشگری ورزشی استان اصفهان انجام شد. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی مدیران و کارمندان شاغل در سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و آژانس های مسافرتی (N=2000) استان اصفهان ...



