جایگاه آی تی در توسعه فرصتهای کارآفرینی در ورزش
(ندگان)پدیدآور
جعفرزاده زرندی, محبوبهرزاقی, محمد ابراهیممیرزااکبری, اعظمنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
این پژوهش با هدف بررسی جایگاه آی تی در توسعۀ فرصتهای کارآفرینی در ورزش اجرا گردید. روش اجرای این تحقیق پیمایشی بود. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران شرکتهای تولیدکننده محصولات ورزشی در ایران (460=N) بود که از بین آنها به صورت تصادفی، تعداد 169 شرکت بهعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه هیسریچ و پیتر (2002) که روایی و پایایی آن در تحقیق خسروانی فرد (1391) مورد ارزیابی و تأیید قرار گرفته بود، استفاده شد. ضریب پایایی پرسشنامه در تحقیق حاضر با روش آلفای کرونباخ (89/0 ) و روایی (صوری و محتوایی) آن بر اساس نظرات اساتید مجرب و متخصص تربیت بدنی و با استفاده از روش سیگمای شمارشی 85/0 محاسبه شد. برای تحلیل داده ها از تکنیک های آمار توصیفی و آمار استنباطی و از نرمافزار SPSS 20 در سطح معناداری (05/0 P
کلید واژگان
کسب و کارتکنولوژی
اشتغال
تربیت بدنی
نوآوری
شماره نشریه
4تاریخ نشر
2019-06-221398-04-01
ناشر
دانشگاه پیام نورPayame Noor University
سازمان پدید آورنده
دکتری مدیریت ورزشی، دانشگاه کرماندکتری مدیریت و برنامه ریزی ورزشی، دانشگاه تهران
هیئت علمی دانشکده فنی حضرت فاطمه (س)،
شاپا
2345557825384961




