مرور دوره 5, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
نقش ترویج رسانهای درحمایت مالی بانکها از ورزش (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-02-20)هدف از این تحقیق بررسی نقش ترویج رسانهای در گرایش بانکهای کشور به حمایت مالی از ورزش بود. روش تحقیق کیفی و مسیر اجرای آن از طریق مصاحبه و با استفاده از روش تحلیل تماتیک بود. جامعهی این تحقیق را مسئولین حوزه حمایت مالی ...
 
- 
بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانهشناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغنموتور «کاسپین») (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-02-20)امروزه نشانهها سراسر زندگی انسانها را در برگرفتهاند. تبلیغات نیز نظامی از نشانههاست که در همه ساعات شبانهروز، ذهن و چشم افراد را تسخیر کرده است. دراینبین افراد معروف، گاه دستاوردی میشوند برای افزایش میزان نفوذ ...
 
- 
طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-02-20)این پژوهش باهدف ارائه مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهر رشت انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود که به شکل میدانی اجرا شد. جامعه ...
 
- 
رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه نقش رسانههای جمعی و بروز رفتارهای خرافی در بین بازیکنان فوتبال بود. پژوهش ازلحاظ هدف کاربردی و جامعه آماری شامل کلیه بازیکنان فوتبال شاغل در لیگ برتر استان فارس (520 =N) که با استفاده از روش ...
 



