نقش ترویج رسانهای درحمایت مالی بانکها از ورزش
(ندگان)پدیدآور
قنبری فیروزآبادی, عارفهکشکر, ساراکارگر, غلامعلینوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از این تحقیق بررسی نقش ترویج رسانهای در گرایش بانکهای کشور به حمایت مالی از ورزش بود. روش تحقیق کیفی و مسیر اجرای آن از طریق مصاحبه و با استفاده از روش تحلیل تماتیک بود. جامعهی این تحقیق را مسئولین حوزه حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی کشور که دارای حمایت مالی ورزشی بودهاند (19 بانک) و در پستهای مختلف در بخشهای بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات و... شاغل بودند، تشکیل میدادند. جامعه بهطور تمام شمار در تحقیق موردتوجه قرار گرفت که امکان جمعآوری اطلاعات از 18 بانک فراهم بود. نتایج نشان داد که ترویج رسانهای جزی اهداف و دستاوردهای بانکها در حمایت مالی از ورزش است که شامل کدهای اطلاعرسانی و تبلیغ است. از طرفی بانکها در مسیر حمایت مالی از ورزش نیز با تنگناهای ترویج رسانهای مواجهاند که مشمول کدهای محدودیت قانونی تبلیغات و اطلاعرسانی و عدم صحهگذاری و همکاری مسئولین و ورزشکاران است. میتوان با در نظر گرفتن ترویج رسانهای بهعنوان یکی از اهداف و دستاوردهای حامیان در حمایت مالی از ورزش و تلاش در جهت تقویت آن و نیز درصدد رفع تنگناهای مرتبط با ترویج رسانهای برآمدن، رابطهی حمایت مالی را بیشازپیش تقویت کرد و نیز موجبات ورود دیگر حامیان را به این عرصه فراهم آورد.
کلید واژگان
تبلیغاتترویج رسانهای
حمایت مالی
رسانه
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2018-02-201396-12-01
ناشر
دانشگاه پیام نورPayame Noor University
سازمان پدید آورنده
کارشناس ارشد مدیریت ورزشی، دانشگاه علامه طباطبائیدانشیار مدیریت ورزشی، دانشگاه علامه طباطبائی
دانشیار مدیریت ورزشی، دانشگاه علامه طباطبائی
شاپا
2345557825384961




