• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
    • دوره 5, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
    • دوره 5, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش

    (ندگان)پدیدآور
    قنبری فیروزآبادی, عارفهکشکر, ساراکارگر, غلامعلی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    541.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از این تحقیق بررسی نقش ترویج رسانه‌ای در گرایش بانک‌های کشور به حمایت مالی از ورزش بود. روش تحقیق کیفی و مسیر اجرای آن از طریق مصاحبه و با استفاده از روش تحلیل تماتیک بود. جامعه‌ی این تحقیق را مسئولین حوزه حمایت مالی بانک‌های دولتی و خصوصی کشور که دارای حمایت مالی ورزشی بوده‌اند (19 بانک) و در پست‌های مختلف در بخش‌های بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات و... شاغل بودند، تشکیل می‌دادند. جامعه به‌طور تمام شمار در تحقیق موردتوجه قرار گرفت که امکان جمع‌آوری اطلاعات از 18 بانک فراهم بود. نتایج نشان داد که ترویج رسانه‌ای جزی اهداف و دستاوردهای بانک‌ها در حمایت مالی از ورزش است که شامل کدهای اطلاع‌رسانی و تبلیغ است. از طرفی بانک‌ها در مسیر حمایت مالی از ورزش نیز با تنگناهای ترویج رسانه‌ای مواجه‌اند که مشمول کدهای محدودیت قانونی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و عدم صحه‌گذاری و همکاری مسئولین و ورزشکاران است. می‌توان با در نظر گرفتن ترویج رسانه‌ای به‌عنوان یکی از اهداف و دستاوردهای حامیان در حمایت مالی از ورزش و تلاش در جهت تقویت آن و نیز درصدد رفع تنگناهای مرتبط با ترویج رسانه‌ای برآمدن، رابطه‌ی حمایت مالی را بیش‌ازپیش تقویت کرد و نیز موجبات ورود دیگر حامیان را به این عرصه فراهم آورد.
    کلید واژگان
    تبلیغات
    ترویج رسانه‌ای
    حمایت مالی
    رسانه

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2018-02-20
    1396-12-01
    ناشر
    دانشگاه پیام نور
    Payame Noor University
    سازمان پدید آورنده
    کارشناس ارشد مدیریت ورزشی، دانشگاه علامه طباطبائی
    دانشیار مدیریت ورزشی، دانشگاه علامه طباطبائی
    دانشیار مدیریت ورزشی، دانشگاه علامه طباطبائی

    شاپا
    23455578
    25384961
    URI
    http://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_4778.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/113376

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب