مرور دوره 8, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
بازنمایی مسائل اجتماعی در سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)فیلمهای سینمایی از شرایط اجتماعی هر جامعه متأثر هستند و در عین حال، مسائل اجتماعی را بازنمایی میکنند. هدف اصلی مقالۀ حاضر، مطالعۀ چگونگی بازنمایی مسائل اجتماعی در سینمای پرمخاطب پس از انقلاب اسلامی ایران است. بدینمنظور ...
 
- 
شعارهای تبلیغاتی پنجمین دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد: کشف و فهم پیامهای ارتباطی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)محتوای اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، که شهر را در جای شهروند درک کردهاند، پیامهای ارتباطی آشکار و پنهانی از چگونگی انجامدادن کارها توسط مدیریت شهری در شهر دارد؛ بنابراین، در این نوشتار کوشیده شده ...
 
- 
مطالعۀ احساس امنیت روانی و اجتماعی با گرایش به خرافات مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)خرافات در هر جامعهای، مقولهای منفی از ابعاد فرهنگ معنوی آن جامعه محسوب میشود که با پیامدهای آسیب اجتماعی و روانی و به اشکال گوناگون متناسب با زمان و مکان بر اقشار جامعه تأثیر میگذارد؛ بنابراین، پژوهش حاضر با هدف مطالعۀ ...
 
- 
مطالعۀ جامعهشناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکتهای بازاریابی هرمی، مردمنگاری انتقادی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)منطق ذاتی سرمایهداری، حداکثرسازی سود است. این منطق زمانی که بدون نظارت کافی و اعمال محدودیتهای دولتی و اخلاقی اعمال شود، پیامدهای متعددی را در عرصههای مختلف بهدنبال دارد. در چند سال اخیر حداکثرسازی سود در شرکتهای ...
 
- 
نقش رهبری اخلاقی در وفاداری سازمانی با میانجیگری تعلق خاطر کاری (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش رهبری اخلاقی در وفاداری سازمانی با میانجیگری تعلق خاطر کاری در کارشناسان و کارشناس - مدیران دانشگاه بوعلیسینا به تعداد 477 نفر بود. برای برآورد حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده و حجم نمونه 266 ...
 



