دوره 8, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بازنمایی مسائل اجتماعی در سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)فیلمهای سینمایی از شرایط اجتماعی هر جامعه متأثر هستند و در عین حال، مسائل اجتماعی را بازنمایی میکنند. هدف اصلی مقالۀ حاضر، مطالعۀ چگونگی بازنمایی مسائل اجتماعی در سینمای پرمخاطب پس از انقلاب اسلامی ایران است. بدینمنظور ...
-
شعارهای تبلیغاتی پنجمین دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد: کشف و فهم پیامهای ارتباطی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)محتوای اقلام تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، که شهر را در جای شهروند درک کردهاند، پیامهای ارتباطی آشکار و پنهانی از چگونگی انجامدادن کارها توسط مدیریت شهری در شهر دارد؛ بنابراین، در این نوشتار کوشیده شده ...
-
مطالعۀ جامعهشناختی پیامدهای عاملیت مضاعف و حداکثرسازی سود در شرکتهای بازاریابی هرمی، مردمنگاری انتقادی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)منطق ذاتی سرمایهداری، حداکثرسازی سود است. این منطق زمانی که بدون نظارت کافی و اعمال محدودیتهای دولتی و اخلاقی اعمال شود، پیامدهای متعددی را در عرصههای مختلف بهدنبال دارد. در چند سال اخیر حداکثرسازی سود در شرکتهای ...
-
مطالعۀ احساس امنیت روانی و اجتماعی با گرایش به خرافات مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)خرافات در هر جامعهای، مقولهای منفی از ابعاد فرهنگ معنوی آن جامعه محسوب میشود که با پیامدهای آسیب اجتماعی و روانی و به اشکال گوناگون متناسب با زمان و مکان بر اقشار جامعه تأثیر میگذارد؛ بنابراین، پژوهش حاضر با هدف مطالعۀ ...
-
نقش رهبری اخلاقی در وفاداری سازمانی با میانجیگری تعلق خاطر کاری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-12-22)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش رهبری اخلاقی در وفاداری سازمانی با میانجیگری تعلق خاطر کاری در کارشناسان و کارشناس - مدیران دانشگاه بوعلیسینا به تعداد 477 نفر بود. برای برآورد حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده و حجم نمونه 266 ...



