نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعبادی, خدیجهfa_IR
dc.contributor.authorعباس زاده, محمدfa_IR
dc.contributor.authorصمدی, مهرانfa_IR
dc.date.accessioned1401-04-10T20:25:23Zfa_IR
dc.date.accessioned2022-07-01T20:25:23Z
dc.date.available1401-04-10T20:25:23Zfa_IR
dc.date.available2022-07-01T20:25:23Z
dc.date.issued2022-02-20en_US
dc.date.issued1400-12-01fa_IR
dc.date.submitted2021-12-11en_US
dc.date.submitted1400-09-20fa_IR
dc.identifier.citationعبادی, خدیجه, عباس زاده, محمد, صمدی, مهران. (1400). نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی. جامعه فرهنگ رسانه, 10(41)fa_IR
dc.identifier.urihttp://scm.iaocsc.ir/article_147970.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/909326
dc.description.abstractویژگی ذاتی دانشگاه نسل چهارم تحقق توسعه محلی و منطقه‌ای و اهتمام به ارتقای محیط پیرامون است. پژوهش حاضر با چنین نگرشی به مطالعه عوامل تحقق دانشگاه نسل چهارم از منظر روابط عمومی می پردازد. جهت دستیابی به این هدف از روش کیفی استفاده و در راستای جمع-آوری اطلاعات مصاحبه عمقی نیمه‌ساختاریافته بکار گرفته شد. جهت تحلیل داده‌های از روش تحلیل مضمون (تماتیک) استفاده شد. جامعه آماری این پژوهش دانش آموختگان آموزش عالی، استادان دانشگاه در تخصص های مدیریت آموزش عالی، علوم ارتباطات اجتماعی، علوم تربیتی، جامعه‌شناسی، مدیریت رسانه، معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها بود که به صورت هدفمند 18 نفر از میان آنان انتخاب شد. یافته‌های پژوهش حاضر نشان داد که که روابط عمومی به‌عنوان یک محرک کارآمد می‌تواند سطح توسعه دانشگاه را تحت تأثیر قرار دهد و یک روابط عمومی کارآمد می تواند به تحقق دانشگاه نسل چهارم یاری رساند. به اعتقاد مصاحبه‌شوندگان، روابط عمومی پویا به دلیل مفهوم‌سازی فرهنگی، ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، برندسازی، مدیریت ارتباطات، تعریف و تغییر محیط تسهیل ارتباطات و ایجاد بسترهای ارتباطی، نقش مهمی در تحقق دانشگاه نسل چهارم در ایران دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتfa_IR
dc.publisherIranian Association for cultural studies & communicationen_US
dc.relation.ispartofجامعه فرهنگ رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofSociety Culture Mediaen_US
dc.subjectدانشگاه نسل چهارمfa_IR
dc.subjectروابط عمومیfa_IR
dc.subjectتحلیل تماتیکfa_IR
dc.subjectمسئولیت اجتماعیfa_IR
dc.titleنقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی ترویجیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز (نویسنده مسئول)،fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه علوم ارتباطات دانشگاه تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue41


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد