مرور دوره 12, شماره 42 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
بررسی مشکلات چندفرهنگی در مدارس ابتدایی شهر ساوه و ارائه راهکارهای آن (انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2018-10-23)هدف از پژوهش حاضر، بررسی مشکلات چند فرهنگی در مدارس ابتدایی شهر ساوه و ارائه راهکارها است. روش پژوهش ترکیبی؛ کیفی-کمی بود. جامعه آماری؛ 15178 نفر دانشآموز و 1400 معلم در سال تحصیلی 97-1396 که بر اساس روش نمونهگیری خوشهای، ...
 
- 
تأثیر رویکرد محتواییِ آموزش فلسفه برای کودکان بر باورهای فراشناختی و تفکر انتقادی دانشآموزان ابتدایی (انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2018-10-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر رویکرد محتواییِ آموزش فلسفه برای کودکان (P4C) بر باورهای فراشناختی و تفکر انتقادی دانشآموزان و به روش تجربی با طرح پیشآزمون، پسآزمون با گروه آزمایشی و کنترل انجام گرفته است. جامعهی آماری ...
 
- 
تحلیل نظام مند آموزش چندفرهنگی در ایران (انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2018-10-23)پژوهش حاضر باهدف تحلیل آموزش چندفرهنگی در ایران صورت گرفته است. به همین منظور از روش پژوهش ترکیبی استفادهشده است. بدین ترتیب که ابتدا در یک پژوهش کیفی معیارهای آموزش چندفرهنگی مطلوب استخراج شد که این معیارها در 4 عنصر ...
 
- 
تحلیلی بر موانع استفاده از ابزارها و فنآوریهای آموزش در نظام آموزش عالی الکترونیکی ایران (انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2018-10-23)هدف از این پژوهش، بررسی وضعیت موانع استفاده از ابزارها و فنآوریهای آموزشی در نظام آموزش عالی الکترونیکی ایران بوده است. روش پژوهش حاضر از لحاظ روش جمعآوری دادهها، پیمایشی و از لحاظ ماهیت، توصیفی از نوع ارزشیابی بود. ...
 
- 
طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت خدمات آموزشی در موسسهها و دانشگاههای مجازی ایران (انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2018-10-23)پژوهش حاضر با هدف طراحی و اعتباریابی الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات آموزش در موسسهها و دانشگاههای مجازی ایران در سال 1395 انجام گرفته است. در این پژوهش از روش ترکیبی شامل روش دلفی و روش پیمایش استفاده شده است. در روش ...
 
- 
مدلسازی تصمیمگیری چند شاخصه فازی برای انتخاب مدیران مدارس بر اساس معیارهای شایستگی مدیریتی در آموزشوپرورش اصفهان (انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2018-10-23)هدف از پژوهش حاضر تدوین یک مدل تصمیمگیری چند شاخصه فازی برای انتخاب مدیران مدارس بر اساس معیارهای شایستگی مدیریتی بود. این پژوهش از نوع پژوهشهای ترکیبی با رویکرد اکتشافی طبقهای هدایتشده بوده است. ابتدا با مطالعه عمیق ...
 
- 
مطالعه تطبیقی تبیین چارچوب های سنجش کیفیت پژوهش در نظام آموزش عالی ایران با کشورهای انگلیس، استرالیا، هلند، ایتالیا و هنگ کنگ (انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2018-10-23)هدف پژوهش حاضر، تبیین و مقایسه چارچوبها و شاخصهایی برای ارزیابی کیفیت پژوهش در مؤسسات آموزش عالی ایران با برخی کشورهای پیشرو در جهان مانند انگلستان، استرالیا، هلند، ایتالیا و هنگکنگ بوده است. این پژوهش یک مطالعه تطبیقی ...
 



