نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشفیع پور مطلق, فرهادfa_IR
dc.contributor.authorشفیع پور مطلق, فرهادfa_IR
dc.contributor.authorموسیوند, مریمfa_IR
dc.contributor.authorموسیوند, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-01T10:52:05Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-19T10:52:06Z
dc.date.available1399-12-01T10:52:05Zfa_IR
dc.date.available2021-02-19T10:52:06Z
dc.date.issued2018-05-22en_US
dc.date.issued1397-03-01fa_IR
dc.date.submitted2016-07-16en_US
dc.date.submitted1395-04-26fa_IR
dc.identifier.citationشفیع پور مطلق, فرهاد, شفیع پور مطلق, فرهاد, موسیوند, مریم, موسیوند, مریم. (1397). تعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات). رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(33), 89-104.fa_IR
dc.identifier.issn2008-6369
dc.identifier.issn2423-723X
dc.identifier.urihttp://jedu.miau.ac.ir/article_2968.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/738039
dc.description.abstractهدف تحقیق حاضر،  تعیین رابطه بین  پویایی آموزشی و برند آموزشی  با اعتماد آموزشی بود. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این تحقیق،  مشتمل برتمامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات در سال تحصیلی 95-1394 به تعداد 120 نفر بوده است. شیوه نمونه گیری، به دلیل محدودیت جامعه آماری،  سرشماری بوده، بدین ترتیب همه جامعه آماری به عنوان نمونه تحقیق به تعداد 120 نفر انتخاب شدند. ابزار تحقیق شامل سه نوع پرسشنامه بوده است که عبارتند از:1.پرسشنامه محقق ساخته پویایی آموزشی مشتمل بر 12 گویه(95/0 =α،2. پرسشنامه برند آموزشی( حسینی و فرهاد نهاد،1392) مشتمل بر 44 گویه (92/0=α)، 3. پرسشنامه محقق ساخته اعتماد آموزشی مشتمل بر20 گویه(94/0=α ) برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون کلموگروف- اسمیرنف، آزمونt  تک نمونه ای، ضریب همبستگی پیرسون  و تحلیل رگرسیون چند متغیره) استفاده شد.  به طور کلی نتایج تحقیق نشان داد وضعیت پویایی آموزشی بالاتر از حد متوسط، برند آموزشی پایین تر از حد متوسط و اعتماد آموزشی پایین تر از حد متوسط است. بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی، در سطح 05/0>P رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد، همه ابعاد پویایی آموزشی  می توانند به طور معناداری اعتماد آموزشی ادراک شده را پیش بینی کنند؛ هم چنین  به جز ابعاد اشتهار و تبلیغات، سایر ابعاد برند آموزشی توان پیش بینی اعتماد آموزشی ادراک شده را به طور معنادار دارند.fa_IR
dc.format.extent549
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofرهیافتی نو در مدیریت آموزشیfa_IR
dc.subjectپویایی آموزشیfa_IR
dc.subjectبرند آموزشیfa_IR
dc.subjectاعتماد آموزشی ادراک شدهfa_IR
dc.titleتعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی واحد محلات، محلات، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی واحد محلات، محلات، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentمربی گروه مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور همدان، همدان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentمربی گروه مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور همدان، همدان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue33
dc.citation.spage89
dc.citation.epage104


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد