دوره 9, شماره 33
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی و اعتبار یابی مدل ارزشیابی عملکرد وظیفه مدار مدیرگروه آموزشی
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)هدف از این مقاله شناسایی شرح وظایف مدیران گروههای آموزشی در دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات کشور ایران است تا بر مبنای آن، الگویی برای ارزشیابی از عملکرد مدیرگروه آموزشی ارائه شود. روش ...
-
فراتحلیل رابطه بین فرسودگی شغلی و هوش هیجانی
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)فرسودگی شغلی، حالتی از فرسودگی فیزیکی، هیجانی و ذهنی است که ناشی از درگیری با افراد در موقعیت های طاقت فرسای عاطفی است. یکی از اجزایی که می تواند بر فرسودگی شغلی تاثیرگذار باشد و منجر به توسعه شایستگی های بین فردی و حرفه ...
-
رابطه اعتماد و سکوت سازمانی با رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان)
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)هدف از پژوهش حاضر، تعیین رابطه اعتماد سازمانی و سکوت سازمانی با رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان واحد (خوراسگان) است. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ...
-
ارائه مدل ساختاری عوامل موثر بر رشد سرمایه فکری در بین اعضاء هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)هدف از انجام این پژوهش، ارائه الگوی ساختاری عوامل موثر بر رشد سرمایه فکری، مشخص کردن میزان تاثیرگذاری هر یک از عوامل بر ابعاد سرمایه فکری در بین اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی استان های فارس وکهگیلویه بویراحمد و ...
-
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در دانشگاه ها (مطالعه موردی: کارکنان آموزشکده ها ودانشکده های فنی وحرفه ای شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)پژوهش حاضر به بررسی نقش رفتار شهروندی سازمانی در کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان پرداخته است. جامعه آماری در این پژوهش، شامل همه کارکنان و دانشجویان دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای شهر تهران (در نیم سال دوم سال ...
-
تاثیر راهبردهای فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)هدف از پژوهش حاضر" بررسی تاثیر راهبردهای فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی" است. روش تحقیق این پژوهش، شبه تجربی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه گواه و جامعه مورد مطالعه این ...
-
اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)خشنودی شغلی معلمان، به عنوان عهدهدار تربیت یک نسل، نقش غیر قابل انکاری در آموزش و افزایش بهرهوری آن دارد بنابراین اهمیت توجه به کاربرد مشاوره شغلی در این قشر بارزتر میشود زیرا میتواند به افراد کمک کند ...
-
ارائه مدلی مناسب برای خدمت محوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)هدف اصلی این پژوهش، شناسایی و تعیین مولفه های خدمت محوری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به منظور ارائه یک مدل مفهومی مناسب برای خدمت محوری و توسعه مبانی نظری آن بوده است . این پژوهش، ازنوع پژوهش های کاربردی و روش به ...
-
شناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)پژوهش حاضر بر آن است با شناسایی ابعاد و مولفه های ارتقا کیفیت آموزشی در آموزشکده های سما، سهم هر یک از آن ها را در ارتقای کیفیت آموزشی این آموزشکده ها بیان کند. روش پژوهش حاضر، از نظر هدف، کاربردی است و از روش پژوهش آمیخته ...
-
تعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی ادراک شده (مطالعه موردی؛ دیدگاه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات)
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)هدف تحقیق حاضر، تعیین رابطه بین پویایی آموزشی و برند آموزشی با اعتماد آموزشی بود. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این تحقیق، مشتمل برتمامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات در سال تحصیلی ...
-
سرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)تبیین تاثیر کژ رفتار گروهی در شکلدهی کژ رفتار فردی معلمان هدف اصلی مقاله حاضر است. همچنین نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بیعدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی مورد مطالعه مداقه قرار گرفته شده است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف ...
-
استخراج مؤلفه های مهارت های نرم مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی(طراحی یک ابزار اندازه گیری)
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)مهارت های نرم می تواند به عنوان مهارت های انسانی متمرکز بر صلاحیت در کار کردن با اشخاص دیگر تعریف شود. مدیران آموزشی در این قرن نیازمند ادغام مهارت های سخت و نرم به منظور افزایش اثربخشی و بهره وری در کار خود هستند. هدف این ...
-
نقشه راه بالنده سازی در فرایندهای آموزشی سیستمهای آموزش عالی(مطالعه موردی)
(دانشگاه آزاد اسلامی, 2018-05-22)در مطالعه حاضر، پس از بررسی و شناسایی مؤلفههای بالندگی سازمانی واحدهای منطقه13دانشگاه آزاد اسلامی، الگوی مفهومی در قالب نقشه راه بالندهسازی[1] ارائه شدهاست. جامعه تحت مطالعه، واحدهای منطقه13 دانشگاه آزاد اسلامی بوده ...



