نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخورشیدی, ماشااللهfa_IR
dc.contributor.authorحسین پور, محمدfa_IR
dc.contributor.authorمهرعلیزاده, یداللهfa_IR
dc.contributor.authorبرکت, غلامحسینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:33:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:33:49Z
dc.date.available1399-07-08T19:33:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:33:49Z
dc.date.issued2019-05-22en_US
dc.date.issued1398-03-01fa_IR
dc.date.submitted2019-06-12en_US
dc.date.submitted1398-03-22fa_IR
dc.identifier.citationخورشیدی, ماشاالله, حسین پور, محمد, مهرعلیزاده, یدالله, برکت, غلامحسین. (1398). شناسایی واولویت بندی عوامل اثرگذار بر مدیریت ارزش. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1398(36), 35-53.fa_IR
dc.identifier.urihttp://www.jdem.ir/article_665541.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/69377
dc.description.abstractامروزه تئوری های مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت­ دانایی، مدیریت توسعه و مدیریت ارزش بعنوان مکاتب نوین مدیریت شناخته می شوند. پایه و اساس فرهنگ هر سازمانی، ارزشهای آن سازمان می باشد. سیستم مدیریت ارزش، ارزش را در سه گام خاص ، تعیین ارزشهای محوری سازمان ، همگانی کردن ارزشهای تعیین شده وهمسو کردن فعالیتها و اقدامات سازمان با ارزشها تعریف می کند. هدف اصلی پژوهش حاضر شناسایی عوامل اثرگذار بر مدیریت ارزش است که در آن پژوهشگر به دنبال چگونگی ایجاد مدیریت ارزش در اداره کل مدیریت آموزش صدا و سیما است. پژوهش از نظر هدف کاربردی­ و ­به روش توصیفی- همبستگی انجام گرفته است . جامعه آماری  تحقیق کلیه مدیران وکارشناسان آموزش مراکزآموزشی صدا و سیمای کشور (121نفر) می باشند. ابزار جمع­آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته­است . روائی پرسشنامه از طریق تائید خبرگان و  پایایی آن با روش آلفای کرونباخ 96/0 به تائید رسید و در نهایت سوالات فرعی پژوهش از طریق روش تی آزمون شدند. طبق نتایج تحقیق تاثیر شاخص های  ارزش اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی ، مذهبی و زیبایی بر اثربخشی سیستم  مدیریتی ارزش اداره کل آموزش صدا و سیما   تائید شده اند . با توجه به نتایج رتبه­بندی آزمون فریدمن از بین کلیه عوامل این پژوهش، عوامل ارزش اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی وزیبایی بیشترین و عوامل ارزش سیاسی و مذهبی کمترین اثرگذاری را بر مدیریت ارزش در اداره کل مدیریت آموزش صدا وسیما دارد.fa_IR
dc.format.extent778
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی قزوینfa_IR
dc.publisherQazvin Islsmic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت توسعه و تحولfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Development & Evolution Mnagementen_US
dc.subjectمدیریت مبتنی بر ارزشfa_IR
dc.subjectسیستم جامع مدیریت آموزشfa_IR
dc.subjectسازمان صدا و سیماfa_IR
dc.titleشناسایی واولویت بندی عوامل اثرگذار بر مدیریت ارزشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه مدیریت آموزشی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت آموزشی،واحد اهواز، دانشگاه ازاد اسلامی، اهواز، ایران (عهده دار مکاتبات)fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، گروه مدیریت آموزشی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز ، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت آموزشی، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایرانfa_IR
dc.citation.volume1398
dc.citation.issue36
dc.citation.spage35
dc.citation.epage53


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد