مرور دوره 1398, شماره 36 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی تاثیر مقاومت کارکنان در برابر تغییرات سازمانی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)هدف از این تحقیق تعیین تاثیر مقاومت کارکنان بر تغییرات سازمانی می باشد و فرضیه اصلی عبارتست از: مقاومت کارکنان بر تغییرات سازمانی تاثیر دارد . حجم جامعة آماری برابر با 450 نفر میباشد لذا با استفاده از فرمول کوکران حجم ...
 
- 
مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)موفقیت مدیریت کیفیت جامع با توانایی یادگیری، جذب، تطابق و اجرای تغییر نگرشهای سازمان و تلفیق آنها در سازمان ارتباط دارد. شرط موفقیت سازمان جهت بهبود کارایی شرکت در زمینه پاسخگویی سریع در یک سازمان، متمرکز بر مشتری و ...
 
- 
بررسی تأثیر ثبات مدیریت بر حرفهای گرایی کارکنان با رویکرد شایستهسالاری (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)نیروی انسانی کارآمد و حرفهای، شاخص عمده برتری یک سازمان نسبت به سازمانهای دیگر است؛ چراکه، نیروی انسانی حرفهای مهمترین منبع هر سازمانی است. هدف اصلی پژوهش حاضر تعیین تأثیر ثبات مدیریت بر حرفهایگرایی کارکنان از ...
 
- 
بررسی تاثیر قابلیتهای پویایی زنجیره تامین بر عملکرد آن با میانجیگری تابآوری زنجیره تامین (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)اختلالات در شرکتها ممکن است از سوی مشتریان، تامینکنندگان و عوامل دیگر زنجیره تامین باشد که باعث بروز آسیبهایی همچون هزینههای بالاتر، عملکرد ضعیف، فروش از دست رفته، سود کمتر، ورشکستگی و غیره در زنجیره تامین میشود. برای ...
 
- 
بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطهمند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطهمند در قالب سه نوع پیوندهای مالی، اجتماعی و ساختاری بر رضایت مشتریان و ارتباط آن با سهم مشتریان در صنعت بانکداری انجام گرفته است. جامعه آماری این پژوهش، مشتریان شعب ...
 
- 
شناسایی واولویت بندی عوامل اثرگذار بر مدیریت ارزش (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)امروزه تئوری های مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت دانایی، مدیریت توسعه و مدیریت ارزش بعنوان مکاتب نوین مدیریت شناخته می شوند. پایه و اساس فرهنگ هر سازمانی، ارزشهای آن سازمان می باشد. سیستم مدیریت ارزش، ارزش را در سه گام خاص ...
 



