دوره 1398, شماره 36

 

ارسال های اخیر

  • بررسی تاثیر مقاومت کارکنان در برابر تغییرات سازمانی 

    سپهری اصیل, حمید؛ شاه قلیان, کیوان (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)
    هدف از این تحقیق تعیین تاثیر مقاومت کارکنان بر تغییرات سازمانی می باشد  و فرضیه اصلی عبارتست از: مقاومت کارکنان بر تغییرات سازمانی تاثیر دارد . حجم جامعة آماری برابر با 450 نفر می‌باشد لذا با استفاده از فرمول کوکران حجم ...

  • بررسی تأثیر ثبات مدیریت بر حرفه‌ای ‌گرایی کارکنان با رویکرد شایسته‌سالاری 

    رضایی منش, بهروز؛ سرابی, امید؛ عباس پور, جعفر (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)
    نیروی انسانی کارآمد و حرفه­ای، شاخص عمده برتری یک سازمان نسبت به سازمان­های دیگر است؛ چرا­که، نیروی انسانی حرفه­ای مهم­­ترین منبع هر سازمانی است. هدف اصلی پژوهش حاضر تعیین  تأثیر ثبات مدیریت بر حرفه­ای­گرایی کارکنان از ...

  • بررسی تاثیر قابلیت‌های پویایی زنجیره تامین بر عملکرد آن با میانجی‌گری تاب‌آوری زنجیره تامین 

    شیخ ‌آقاجانی, مصطفی؛ رمضانیان, محمد رحیم (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)
    اختلالات در شرکت­ها ممکن است از سوی مشتریان، تامین­کنندگان و عوامل دیگر زنجیره تامین باشد که باعث بروز آسیب­هایی همچون هزینه­های بالاتر، عملکرد ضعیف، فروش از دست رفته، سود کمتر، ورشکستگی و غیره در زنجیره تامین می­شود. برای ...

  • بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری 

    احمدی, غلامرضا؛ عالی, صمد (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطه‌مند در قالب سه نوع پیوندهای مالی، اجتماعی و ساختاری بر رضایت مشتریان و ارتباط آن با سهم مشتریان در صنعت بانکداری انجام گرفته است. جامعه آماری این پژوهش، مشتریان شعب ...

  • مدل پویایی سیستم جهت ارزیابی معیارهای رفع انتظارات مشتریان در سطح مدیریت کیفیت جامع 

    دهقان دهنوی, حسن؛ دلشاد, زهرا (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)
    موفقیت مدیریت کیفیت جامع با توانایی یادگیری، جذب، تطابق و اجرای تغییر نگرش‌های سازمان و تلفیق آن‌ها در سازمان ارتباط دارد. شرط موفقیت سازمان جهت بهبود کارایی شرکت در زمینه پاسخگویی سریع در یک سازمان، متمرکز بر مشتری و ...

  • شناسایی واولویت بندی عوامل اثرگذار بر مدیریت ارزش 

    خورشیدی, ماشاالله؛ حسین پور, محمد؛ مهرعلیزاده, یدالله؛ برکت, غلامحسین (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2019-05-22)
    امروزه تئوری های مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت­ دانایی، مدیریت توسعه و مدیریت ارزش بعنوان مکاتب نوین مدیریت شناخته می شوند. پایه و اساس فرهنگ هر سازمانی، ارزشهای آن سازمان می باشد. سیستم مدیریت ارزش، ارزش را در سه گام خاص ...