• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
    • دوره 1395, ویژه نامه
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
    • دوره 1395, ویژه نامه
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری

    (ندگان)پدیدآور
    آرمان, مانیجاویدفر, محبت
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    926.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    امروزه در محیط رقابتی توجه به ارزش­های ویژه مشتریان و مدیریت روابط با مشتری برای رشد و توسعه همه کسب‌وکارها از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. ازاین‌رو شرکت‌ها برای جذب مشتری در سال‌های اخیر به رسانه‌های اجتماعی‌ روی آورده‌اند. با گسترش فضا­های مجازی و کاربران اینترنتی بسیاری از صاحب‌نظران بازاریابی­، اجتماعات مجازی را به‌عنوان فرصتی برای شناساندن محصولات و خدمات شرکت­ها معرفی کرده­اند. چون استفاده از محیط اینترنت و رسانه­ها روز­به­روز در حال افزایش است؛ پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر فعالیت­های بازاریابی رسانه­های اجتماعی بر ارزش­ ویژه مشتریان انجام‌شده است. روش پژوهش، پیمایشی _توصیفی و ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه است. جامعه آماری این پژوهش کاربران اینترنتی فعال در سایت­های اجتماعی هستند و نمونه آماری مشتمل بر 384 نفر است. همچنین برای تجزیه‌وتحلیل داده­­ها از نرم‌افزارهای SPSS و آموس استفاده‌شده است. نتایج نشان ­داد که انجام فعالیت­های بازاریابی رسانه­های اجتماعی تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه مشتریان دارد و شرکت­ها می­توانند با این‌گونه فعالیت­ها رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند.
    کلید واژگان
    بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
    ارزش ‌ویژه
    ارزش ویژه مشتری
    ارزش ویژه برند
    ارزش ویژه رابطه

    تاریخ نشر
    2017-02-19
    1395-12-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
    Qazvin Islsmic Azad University
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، دانشگاه خلیج‌فارس، بوشهر، ایران
    دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه خلیج‌فارس، بوشهر، ایران

    URI
    http://www.jdem.ir/article_534569.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/69319

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب