نقش فعالیت های بازاریابی رسانههای اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری
(ندگان)پدیدآور
آرمان, مانیجاویدفر, محبتنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
امروزه در محیط رقابتی توجه به ارزشهای ویژه مشتریان و مدیریت روابط با مشتری برای رشد و توسعه همه کسبوکارها از اهمیت ویژهای برخوردار است. ازاینرو شرکتها برای جذب مشتری در سالهای اخیر به رسانههای اجتماعی روی آوردهاند. با گسترش فضاهای مجازی و کاربران اینترنتی بسیاری از صاحبنظران بازاریابی، اجتماعات مجازی را بهعنوان فرصتی برای شناساندن محصولات و خدمات شرکتها معرفی کردهاند. چون استفاده از محیط اینترنت و رسانهها روزبهروز در حال افزایش است؛ پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه مشتریان انجامشده است. روش پژوهش، پیمایشی _توصیفی و ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه است. جامعه آماری این پژوهش کاربران اینترنتی فعال در سایتهای اجتماعی هستند و نمونه آماری مشتمل بر 384 نفر است. همچنین برای تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزارهای SPSS و آموس استفادهشده است. نتایج نشان داد که انجام فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه مشتریان دارد و شرکتها میتوانند با اینگونه فعالیتها رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند.
کلید واژگان
بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
ارزش ویژه مشتری
ارزش ویژه برند
ارزش ویژه رابطه
تاریخ نشر
2017-02-191395-12-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University
سازمان پدید آورنده
استادیار، دانشگاه خلیجفارس، بوشهر، ایراندانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه خلیجفارس، بوشهر، ایران




