دوره 1396, ویژهنامه
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)خرید های ناگهانی و وسواسی یکی از جنبه های مهم رفتار مصرف کننده و از مفاهیم با اهمیت در محیط بازاراست.. در این مقاله سعی شده است عوامل موثربر رفتار خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش ارزش شادمندی در بین مصرف کنندگان کالاهای ...
-
طراحی و تبیین الگوی رتبه بندی سازمانهای تابعه شهرداریها
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)تمرکز صرف بر وجوه عملکردی سازمانها (و عدم توجه به ویژگیها، وجوه افتراق ذاتی و عوامل خارج از اراده سازمانها که بر عملکرد آنها تأثیرگذار است)، از جمله مهمترین نقایص سیستمهای ارزیابی عملکرد و رتبهبندی موجود بوده که در ...
-
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)پژوهش حاضر باهدف بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی در شرکتهای صنعتی کرج انجام شد. جامعه آماری این پژوهش را مدیران ارشد در شرکتهای صنعتی شهر کرج تشکیل میدهند که شامل 3697 نفر بودند. از بین این ...
-
بررسی و رتبهبندی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)این پژوهش با هدف بررسی و رتبهبندی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی انجام گرفته است. مدل مفهومی تحقیق با وارد کردن عوامل مربوط به تولیدکننده و عوامل مربوط به دولت به مدل رفتار خریدار ...
-
شناسایی عوامل تاثیرگذار در سرمایهگذاری شرکتها در بخش تحقیق و توسعه
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)هدف اصلی این مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار در سرمایهگذاری شرکتها در بخش تحقیق و توسعه میباشد. عواملی که در این تحقیق بعنوان متغیرهای مستقل مورد توجه قرار گرفتهاند عبارتند از منابع ملموس، منابع ناملموس، عوامل مالی، عوامل ...
-
تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین تبلیغات از طریق پیام کوتاه و قصد خرید با در نظر گرفتن نقش واسط ارزش ویژه برند در نمایندگیهای بیمه ملت مشهد در انجام شده است. جهت دستیابی به این هدف به روش نمونهگیری خوشه ای با تخصیص ...
-
تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)این پژوهش به منظور بررسی قصد خرید در صنعت بیمه صورت پذیرفته است؛ با توجه به اینکه در این پژوهش تلاش شده است تا تأثیر بین متغیرها یا همان روابط علّی بین متغیرهای مدل موردبررسی قرار گیرد این پژوهش ازنظر ماهیت و روش در دسته ...
-
بررسی روابط علی و معلولی و رتبهبندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روشهای ANP و DEMATEL فازی گروهی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)یکی از مهمترین مسایل هر نظام اقتصادی، پدیده فرار از پرداخت مالیات است که به سختی میتوان تجزیهوتحلیل دقیقی از آن ارایه داد. هدف از ارایه این مقاله، شناسایی، پیداکردن روابط علی و معلولی و همچنین رتبهبندی عوامل اصلی موثر ...
-
اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)باتوجه به نقش سود حسابداری بهعنوان مبنایی برای تصمیمگیری و پیشبینی افراد ذینفع و تأثیر آن بر بازده سهام شرکتها، در این پژوهش مربوط بودن اجزای سود حسابداری با بازده سهام و ثبات سود در بازار سرمایه ایران بررسیشده است. ...
-
بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاههای کوچک و متوسط
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد سازمان و آزمون اثر میانجی متغیر بازاریابی کارآفرینانه است. جامعهی آماری تحقیق شامل کسبوکارهای کوچک و متوسط استان مازندران میباشد که بر اساس فرمول جامعه محدود، ...
-
مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی نقش رهبری تحولآفرین بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی مدیریت دانش است. روش پژوهش حاضر از نظر جمعآوری دادهها از نوع کمّی و از نظر روند انجام تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی ...
-
بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)چرا کارکنان در برخی از سازمانها میتوانند در کنار هم ایجاد سینرژی نمایند و عملکرد خویش را بهبود بخشند، در صورتی که در سازمانهای دیگر این امر امکانپذیر نیست؟ این سؤالات امروزه افزایش یافته و پاسخ به آنها برای توسعه سازمانها ...
-
طراحی چندهدفه زنجیره تأمین چابک و ارزشی با رویکرد الگوریتم ژنتیک چندهدفه
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)یک محصول هنگامی که در تعداد مناسب و به موقع و در زمان مناسب به مشتری تحویل داده شود با ارزش است. امروزه، شرکتها و مردم با چالشهای چابکی و ارزشهای محوری روبرو هستند که استفاده از هر دو رویکرد و ترکیب آنها در مدل تحلیلی ...
-
نقش اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد عمودی) بر موفقیت سیستم مدیریت دانش
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)در سالهای اخیر، اعتماد میان مدیران و کارکنان به دلیل اثرات قابل توجهی که بر اثربخشی و موفقیت سازمان داشتهاند، بسیار مورد توجه قرارگرفتهاند. هدف از این تحقیق که انجام گرفته، بررسی تأثیر اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد ...
-
شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی )
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)هدف این تحقیق، شناسایی عوامل موثر بر رشد بانکداری الکترونیک در شعب بانک ملی استان ایلام از آن جهت ضرورت دارد که با توجه به سرمایه گذاریهای صورت گرفته توسط بانک ملی در زمینه توسعة بانکداری الکترونیک شناسایی این عوامل برای ...
-
توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)مسئله تعیین اندازه انباشته شامل تعیین مقدار محصول و زمانبندی برای چندین قلم بر روی یک واحد تسهیل با بیش از یک تعداد متناهی از دوره به طوری که تقاضا و ظرفیت محدود میتواند با حداقل هزینه ارضا شود، میباشد. در این مقاله، ...
-
بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)هدف اصلی این پژوهش، بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان در بانکهای دولتی و خصوصی استان مازندران است. جامعه آماری شامل مشتریان بانکهای دولتی (سپه، ملی و کشاورزی) و بانکهای خصوصی ...
-
بهسازی رفتارهای شهروندی سازمانی با ایجاد محیط سازمانی مطلوب
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)رفتار شهروندی سازمانی کارکنان، پیامدهای مهمی برای سازمان دارد. بروز این رفتارها میتواند سبب افزایش اثر بخشی سازمانی شود. جو سازمانی به عنوان ادراکات فرد از سازمانی است که در آن کار میکند و احساسی است که فرد نسبت به سازمانش ...
-
تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)کارآفرینی اجتماعی امروزه به موضوعی پر اهمیت در کارآفرینی تبدیل شده است. هدف پژوهش حاضر تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی است که به صورت مطالعهی موردی درخیریههای منتخب شهر اصفهان صورت گرفته است. این پژوهش از ...
-
جایگاه استراتژیهای خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای کارآفرین
(دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2018-02-20)پژوهش حاضر با هدف تاثیر استراتژیهای خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای کارآفرین صورت گرفت. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است و رویکرد کمی دارد و از نظر شیوه جمعآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی است. جامعه ...



