• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
    • دوره 1396, ویژه‌نامه
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
    • دوره 1396, ویژه‌نامه
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران

    (ندگان)پدیدآور
    یاوری, شیماصابری, سید محمود
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    268.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    این پژوهش به منظور بررسی قصد خرید در صنعت بیمه  صورت پذیرفته است؛ با توجه به اینکه در این پژوهش تلاش شده است تا تأثیر بین متغیرها یا همان روابط علّی بین متغیرهای مدل موردبررسی قرار گیرد این پژوهش ازنظر ماهیت و روش در دسته تحقیقات علّی قرار می‌گیرد؛ همچنین این پژوهش ازلحاظ هدف شناختی یک پژوهش کاربردی است؛ و مبنای پژوهش کمی است. روش جمع‌آوری داده‌ها کتابخانه‌ای- میدانی است. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان و مدیران شهرداری تهران بود. طبق جدول مورگان حداقل تعداد نمونه های لازم برای انجام این تحقیق 291 نفر است که با توجه به توزیع گسترده  پرسشنامه ها تعداد 385 نمونه پرسشنامه پاسخ داده شده جمع آموری گردید. برای آزمون فرضیه های این پژوهش از یک پرسشنامه 29 سؤالی استفاده‌شده است که شامل ابعاد محتوای پیام، ادراک، شخصی سازی، نگرش  و قصد خرید  بوده است. نتایج حاصل از تحلیل مسیر مبتنی بر واریانس در نرم‌افزار SmartPLS2  نشان داد که نگرش افراد نسبت به پیامک تبلیغاتی تأثیر مثبتی بر قصد خرید دارد همچنین شخصی سازی کردن پیامک های تبلیغاتی بر ارتباط بین محتوای پیام تبلیغاتی و ادراک افراد از پیامک تبلیغاتی اثر تعدیل گری دارد.
    کلید واژگان
    قصد خرید
    نگرش افراد
    ادراک افراد
    محتوای پیام تبلیغاتی
    شخصی سازی کردن پیامک های تبلیغاتی
    شهرداری تهران

    تاریخ نشر
    2018-02-20
    1396-12-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
    Qazvin Islsmic Azad University
    سازمان پدید آورنده
    کارشناسی ارشد، گروه مدیریت، واحد بوئین زهرا، دانشگاه آزاد اسلامی، بوئین زهرا، ایران
    استادیار، گروه مدیریت، واحد بوئین زهرا، دانشگاه آزاد اسلامی، بوئین زهرا، ایران(عهده‌دار مکاتبات)

    URI
    http://www.jdem.ir/article_671095.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/69425

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب