مرور دوره 8, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
بررسی تأثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2018-05-22)سازمانهای دولتی عموماً برای حفظ و افزایش اعتماد به سبکی از رهبری نیاز دارند که علایق و نیازهای افراد را در کانون توجه قرار دهد. از طرفی اعتمادسازی یکی از مهمترین جنبههای ضروری رهبری خدمتگزار میباشد. لذا رهبری خدمتگزار ...
-
بررسی علل سکوت سازمانی در یک سازمان دولتی.
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2018-05-22)پژوهش حاضر با هدف شناسایی و دستهبندی عوامل مؤثر بر به نام سکوت سازمانی انجام شده است. نیروهای قدرتمندی در سازمانها وجود دارد که باعث عدم انتشار ایدهها و دانش در بین افراد و سازمان میشود؛ جامعه آماری تحقیق حاضر را ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر نشاط سازمانی در محیط کار کتابخانه ملی ایران
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2018-05-22)تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر تقویت نشاط کارکنان کتابخانه ملی ایران انجام گردید. تحقیق به لحاظ روش انجام از نوع کمی بوده و از نظر نوع استفاده در زمره تحقیقات توصیفی کاربردی میباشد. جامعه آماری تحقیق مشتمل بر 793 ...
-
بررسی نقش ابعاد جو اخلاقی بر ضابطهگریزی به نفع سازمان
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2018-05-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش ابعاد جو اخلاقی بر ضابطهگریزی به نفع سازمان است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری دادهها، جزء تحقیقات توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان دانشگاه ...
-
رابطه بین هوش معنوی با روحیهی علمی دانشجویان پرستاری شهرستان ساوه.
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2018-05-22)این پژوهش با هدف تعیین رابطه بین هوش معنوی با روحیهی علمی دانشجویان پرستاری شهرستان ساوه صورت گرفت. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ اجرا توصیفی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری در این پژوهش شامل دانشجویان رشته ...
-
شناسایی علل ناکارآمدی نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان سازمان تامین اجتماعی با ارایه مدل به روش AHP
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2018-05-22)جهان معاصر با سرعتی شگفتانگیز در حال تحول است. اگرچه این تحول در تمام دوران وجود داشته است؛ لیکن امروز این تحول چه به لحاظ محتوا و چه به لحاظ سرعت بیسابقه است. در نظام کنونی، ارزشیابی عملکرد فردی و سازمانی یکی از اهداف ...
-
نظریه سازمانی حکمتگرا
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2018-05-22)نظریههای سازمانی متداول، مبتنی بر دیدمان کارکردگرا هستند، دیدمانی که از نظر هستیشناسی بر عینیگرائی و از نظر جامعهشناختی، نظمگراست. با توجه به انتقادهایی که بر این نظریه وارد شده است، گزینههای جایگزین از طرف طرفداران ...



