مرور دوره 8, شماره 30 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
تبیین رابطه مسئولیت اجتماعی رسانه ای بنگاه های اقتصادی – انتفاعی و هنجارهای اخلاقی و دینی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی و بانک پارسیان در شهر تهران) (دکتر عباس اسدی, 2019-08-23)مسئولیت اجتماعی شرکتها به عنوان موضوعی حساسیت برانگیز و نیازمند توجه در حوزه های بازاریابی و مدیریت مطرح شده که بخش مهمی از زبان کسب وکار روزمره آنان را به خود اختصاص داده است و در این پژوهش برآنیم به تبیین رابطه مسئولیت ...
 
- 
چارچوببندی فناورانه اخبار آنلاین (مطالعۀ مقایسهای پوشش اخبار خروج آمریکا از برجام دروبسایتهای پرستیوی و سیانان) (دکتر عباس اسدی, 2019-08-23)هدف: با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و اهمیت ارائۀ اخبار به صورت آنلاین و مطابق با سلایق مخاطب امروزی، چارچوبهای ساختاری و فناورانه نقش مهمی در ارائۀ اطلاعات بیشتر به مخاطب در کمترین زمان و فضای محدود وبسایتهای خبری پیدا ...
 
- 
میزان تأثیرگذاری رسانه های اجتماعی و مجازی بر فرآیند دموکراتیزاسیون (مطالعه موردی دولت حزب عدالت و توسعه ترکیه (2002 تاکنون)) (دکتر عباس اسدی, 2019-08-23)در جهان امروز، رسانه های اجتماعی و مجازی [تقریباً] یکی از ارکان اصلی ساحت سیاست و سیاستورزی محسوب می شوند؛ چرا که هم ساختار سیاسی و هم سوژه های انسانی از این ابزارها در جهت تأمین اهداف و منافع خویش استفاده میکنند. ...
 
- 
نقش شبکههای اجتماعی در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی با استفاده از نظر نخبگان و کارشناسان مرکز ملی فضای مجازی (دکتر عباس اسدی, 2019-08-23)هدف این پژوهش بررسی نقش شبکههای اجتماعی در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی با استفاده از نظر نخبگان و کارشناسان مرکز ملی فضای مجازی است. تحقیق حاضر یک تحقیق کمی است که از نظر هدف که کاربرد نتایج در یک زمینه خاص است، کاربردی ...
 
- 
بررسی پیامهای ارتباطی دیوار نوشتههای سرویسهای بهداشتی زنانه و مردانه و مقایسه پیامهای آنان (دکتر عباس اسدی, 2019-08-23)نوشته های کوتاه اعم از شعرهای عاشقانه ، درخواست دوستی ، کاریکاتور ، تصاویر اسلحه ، متن های دستکاری شده در دیواره های سرویس های عمومی از مدارس گرفته تا سرویس های بهداشتی شهری که برخی از پیام های آنها نشان از شوخ طبعی مردم ...
 
- 
تحلیل مضامین توئیت های جریان های سیاسی ایران در حوادث دی ۱۳۹۶ (دکتر عباس اسدی, 2019-08-23)هدف مقاله شناخت مضامین اصلی توئیت های چهره های وابسته به جریان های سیاسی ایران در حوادث دی ۱۳۹۶ است. علت انتخاب توئیتر به عنوان محمل پژوهش تبدیل شدن آن به رسانه ای جریان ساز در ایران و نیز گرایش شخصیت ها و تشکل های سیاسی ...
 
- 
هوش فرهنگی و رابطه آن با عملکرد شغلی خبرنگاران روزنامهها و خبرگزاریهای ایرانی دارای نسخه انگلیسی (دکتر عباس اسدی, 2019-08-23)هدف این پژوهش آن است تا رابطه بین هوش فرهنگی با عملکرد شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی دارای نسخه انگلیسی را بررسی کند. جامعه آماری شامل کلیه خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزارهای شهر تهران است که نسخه انگلیسی ...
 
- 
بررسی مقایسهای القای ایدئولوژی در رسانههای ایرانی و آمریکایی در چارچوب نظریه ایدئولوژی وندایک (۲۰۰۶) (دکتر عباس اسدی, 2019-08-23)این پژوهش با روش تحلیلی – توصیفی و با جمعآوری دادهها به شیوه کتابخانهای و استناد به متون ۳۶ روزنامه، مجله و خبرگزاری ایرانی و آمریکایی صورت میگیرد. چارچوب نظری این پژوهش، نظریه ایدئولوژی وندایک است و بسامد کاربرد ...
 



