مرور دوره 4, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
ارایه مدل پیش بینی واژگونی ناشی از خروج از جاده با استفاده از شاخص خطر حاشیه راه (مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2007-07-23)با توجه به تعداد روزافزون تصادفات جاده ای کشور، به ویژه تصادفات ناشی از خروج از راه و به تبع آن افزایش تعداد قربانیان ناشی از این گونه حوادث ، پرداختن به مسئله ایمنی حاشیه راه از اهمیت بسیاری برخوردار است. امروزه داشتن مدل ...
 
- 
استفاده از بهینهسازی فازی در تعدیل مقادیر نرخهای سفر جداول دستهبندی متقاطع چندگانه (مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2007-07-23)جداول دستهبندی متقاطع یکی از روشهای مورد استفاده برای برآورد میزان سفر است. این جداول میتوانند به صورت دو بعدی تعریف شوند که در آن، نرخ سفر تولید شده توسط هر خانوار در روز با استفاده از دو متغیر برآورد میشود. علاوه بر ...
 
- 
مطالعه علل پدیده گسیختگی زمین در جاده های دشت یزد – اردکان (مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2007-07-23)در دو دهه اخیر نشست و گسیختگی زمین در استان یزد و بخصوص در دشت یزد- اردکان عامل ایجاد خسارتهای فراوان در این منطقه شده است. نمود ظاهری گسیختگی ها به صورت نشست و ترک های بزرگ در سطح جاده ها و ساختمانهای مسکونی و اداری، شکسته ...
 
- 
شبیهسازی دینامیک حرکت قطار در راه آهن شهری (مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2007-07-23)امروزه فنآوری رایانه ای راههای مختلفی را به منظور توجیه اقتصادی و فنی پروژههای تغذیه سیستمهای ترکشن DC فراهم کرده است. این امر کاملاً امکانپذیر است که ترافیک و تردد وسائط نقلیه ریلی بر پایه برنامه بهرهبرداری، همچنین ...
 
- 
مدل سازی تخصیص کاربری زمین در سطح منطقه بر مبنای دسترسی و ارزش افزوده (مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی, 2007-07-23)برای تخصیص کاربری زمین در سطح منطقه، روشهای متفاوتی وجود دارند. این روشهای تخصیص و اولویتبندی میتوانند به دو گروه عمده کمی و کیفی تقسیم شوند. در کشور ایران به دلیل وجود مشکلات بسیار در زمینه تهیه آمار و امکانات موجود، ...
 



