• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی
    • دوره 9, شماره 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی
    • دوره 9, شماره 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری)

    (ندگان)پدیدآور
    نوری, پوریاایمانی پور, نرگسزالی, محمد رضا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    662.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقالات پژوهشی- کیفی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    کارآفرینان در بسیاری از تصمیمات کسب و کاری خود از راه ‌های ابتکاری تصمیم‌گیری استفاده می‌کنند. یکی از مهم ‌ترین راه‌ های ابتکاری تصمیم‌گیری کارآفرینان راه ابتکاری احساس است که اهمیت فراوانی در تصمیمات آن‌ها دارد. همچنین، رفتار بازاریابی کارآفرینانه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کارآفرینان است که تحت تأثیر ذهنیت، تصمیم‌گیری و نیز تفکر کارآفرینانه قرار دارد. پژوهش حاضر با هدف شناسایی مهم‌ترین پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه انجام ‌شده است. جامعه آماری این پژوهش را کارآفرینان نوپای دانش‌بنیان استان تهران تشکیل می‌دهند. روش تحقیق پژوهش حاضر کیفی اکتشافی بوده و داده‌های پژوهش از روش تحلیل محتوای کیفی تجزیه و تحلیل ‌شده‌اند. بر اساس یافته‌های پژوهش حاضر که حاصل تحلیل داده‌ های حاصل از مصاحبه با ۲۰ کارآفرین است، افزایش سرعت در تصمیم‌گیری، افزایش میل به ریسک‌پذیری، بقا در بازار و نیز افزایش گرایش به نوآوری از مهم‌ترین پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه هستند.
    کلید واژگان
    استان تهران
    راه ابتکاری احساس
    رفتار بازاریابی کارآفرینانه
    کارآفرین
    بازار و بازاریابی در کارآفرینی
    تصمیم گیری کارآفرینانه

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2016-11-21
    1395-09-01
    ناشر
    دانشکده کارآفرینی
    Faculty of Entrepreneurship, University of Tehran
    سازمان پدید آورنده
    داشجوی دکترای کارآفرینی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    دانشیار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

    شاپا
    2008-2266
    URI
    https://dx.doi.org/10.22059/jed.2016.60918
    https://jed.ut.ac.ir/article_60918.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/463623

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب