نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخداداد حسینی, سید حمیدfa_IR
dc.contributor.authorکلابی, امیرمحمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T21:28:04Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T21:28:04Z
dc.date.available1399-08-01T21:28:04Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T21:28:04Z
dc.date.issued2013-01-20en_US
dc.date.issued1391-11-01fa_IR
dc.date.submitted2012-08-11en_US
dc.date.submitted1391-05-21fa_IR
dc.identifier.citationخداداد حسینی, سید حمید, کلابی, امیرمحمد. (1391). جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی, 5(4), 107-128. doi: 10.22059/jed.2013.36241fa_IR
dc.identifier.issn2008-2266
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jed.2013.36241
dc.identifier.urihttps://jed.ut.ac.ir/article_36241.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/463479
dc.description.abstractهدف این پژوهش شناسایی و تبیین آمیخته‌ی بازاریابی کارآفرینانه از منظر اعتقادات مذهبی-اسلامی کارآفرینان برتر در کسب‌وکارهای کوچک‌ومتوسط ایران می‌باشد. به‌منظور دست‌یابی به این هدف چارچوب پژوهشی آمیخته‌ی اکتشافی انتخاب شده است. نمونه‌ی آماری مرحله‌ی کیفی 10 نفر از کارآفرینان برتر معرفی شده توسط وزارت کار و امور اجتماعی ایران در سال 1388-1389و نمونه‌ی مرحله‌ی کمّی 44 نفر از کارآفرینان برتر 4 سال متوالی می‌باشند. ابزار گردآوری داده‌ها در مرحله‌ی کیفی مصاحبه موردی و در کمّی پرسش‌نامه است. برای تجزیه و تحلیل داده‌های کیفی روش تحلیل محتوا به‌کار گرفته شده و داده‌های کمّی با استفاده از شاخص‌های آمار توصیفی و استنباطی؛ آزمونt تک نمونه‌ای، رگرسیون هم‌زمان و آزمون فریدمن تجزیه و تحلیل شده‌اند. نتایج این بررسی بیان‌گر آن است که آمیخته‌ی بازاریابی کارآفرینانه با محوریت اعتقادات مذهبی- اسلامی کارآفرینان دربردارنده‌ی هفت عنصر می‌باشد که به ترتیب رتبه‌بندی عبارتند از: تولید محصول، قیمت‌گذاری، توزیع محصول، ترفیع و ترویج محصول، رویارویی با مشتری، رویارویی با رقبا، و فروش محصولات.fa_IR
dc.format.extent314
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده کارآفرینیfa_IR
dc.publisherFaculty of Entrepreneurship, University of Tehranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Entrepreneurship Developmenten_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jed.2013.36241
dc.subjectکارآفرینانfa_IR
dc.subjectآمیخته‌ی بازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.subjectاعتقادات مذهبی- اسلامیfa_IR
dc.subjectبازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.titleجایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسطfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشی - کمیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشکده اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت کارآفرینی، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue4
dc.citation.spage107
dc.citation.epage128


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد