نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصمدی میارکلائی, حسینfa_IR
dc.contributor.authorآقاجانی, حسنعلیfa_IR
dc.contributor.authorصمدی میارکلائی, حمزهfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T21:25:01Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T21:25:01Z
dc.date.available1399-08-01T21:25:01Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T21:25:01Z
dc.date.issued2014-06-22en_US
dc.date.issued1393-04-01fa_IR
dc.date.submitted2014-02-18en_US
dc.date.submitted1392-11-29fa_IR
dc.identifier.citationصمدی میارکلائی, حسین, آقاجانی, حسنعلی, صمدی میارکلائی, حمزه. (1393). ارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازی. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی, 7(2), 369-388. doi: 10.22059/jed.2014.52066fa_IR
dc.identifier.issn2008-2266
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jed.2014.52066
dc.identifier.urihttps://jed.ut.ac.ir/article_52066.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/463301
dc.description.abstractدانشگاه کارآفرین مفهومی جذاب و معرف دانشگاه­ هایی است که فرصت­ها، رویه­ها، فرهنگ­ها و محیط ­های سودمندی را به منظور ترغیب و پذیرش کارآفرینی دانشجویان و دانش­ آموختگان فراهم می‌آورند. دانشگاه کارآفرین مکانی است که کارآفرینی بخشی از اساس نهادی آن است. در واقع، ظهور دانشگاه کارآفرین پاسخی به اهمیت روزافزون دانش در نظام ملی و منطقه ­ای نوآوری و ادراک جدید از دانشگاه است. هدف از پژوهش حاضر ارزیابی شاخص­ه ای دانشگاه هزاره سوم (دانشگاه کارآفرین) در دانشگاه مازندران از طریق سیستم استنتاج فازی است. روش این پژوهش از نظر نحوه گردآوری داده‌ها، روش پیمایشی و از نظر مقاصد پژوهش، کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق 75 نفر از استادان، متخصصان و مسئولان دانشگاه مازندران بودند، که برای نمونه­ گیری از روش سرشماری استفاده شد. در تحقیق حاضر، برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه دانشگاه کارآفرین گیب (2012) و به منظور تجزیه‌و‌تحلیل داده­ها از آزمون فرضیه فازی استفاده شده است. یافته ­ها نشان داد که ویژگی­ها و شاخص‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران مؤلفه­ های چشم­ انداز، مأموریت و استراتژی دانشگاه؛ حاکمیت و اداره دانشگاه، ساختار و طرح سازمانی، چند‌رشته ­ای و فرا‌رشته­ ای، قدرت نفوذ و استفاده از منابع متنوع، مدیریت ذی‌نفعان و ارزش­های جامعه، دانش­آموختگان، انتقال دانش، مرکز رشد، تأمین مالی مخاطرات در شرکت­های مشتق از دانشگاه، بین­المللی­ سازی و در نهایت آموزش کارآفرینانه و آموزش سرمایه­ گذاری در سطح نامناسبی قرار دارند.fa_IR
dc.format.extent555
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده کارآفرینیfa_IR
dc.publisherFaculty of Entrepreneurship, University of Tehranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Entrepreneurship Developmenten_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jed.2014.52066
dc.subjectآموزش عالیfa_IR
dc.subjectدانشگاه کارآفرینfa_IR
dc.subjectدانشگاه هزاره سومfa_IR
dc.subjectکارآفرینیfa_IR
dc.titleارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشی - کمیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت دولتی، باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان، قائمشهرfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار و عضو هیئت‌علمی دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، تهرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue2
dc.citation.spage369
dc.citation.epage388


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد