مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس عنوان

در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10

  • ارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازی 

    صمدی میارکلائی, حسین؛ آقاجانی, حسنعلی؛ صمدی میارکلائی, حمزه (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    دانشگاه کارآفرین مفهومی جذاب و معرف دانشگاه­ هایی است که فرصت­ها، رویه­ها، فرهنگ­ها و محیط ­های سودمندی را به منظور ترغیب و پذیرش کارآفرینی دانشجویان و دانش­ آموختگان فراهم می‌آورند. دانشگاه کارآفرین مکانی است که کارآفرینی ...

  • بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شناسه تجاری مؤسسات کوچک و متوسط آموزشی 

    حمیدی زاده, محمد رضا؛ قره‌چه, منیژه؛ عطایی, مهدی؛ پشاآبادی, میکاییل (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    شرکت‌ها باید در محیطی با ناامنی و خطرهای محیطی فزاینده کار کنند؛ محیطی که در آن مرزهای سازمانی سیال شده و دیدگاه غالب این است که بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی نظم جدید نیست. بازاریابی کارآفرینانه پارادایمی جدید و میان‌رشته‌ای ...

  • تأثیر سرمایه فکری بر نوآوری کسب وکارهای کوچک ورزشی استان تهران 

    طوطی فر طهران پور, محمد مهدی؛ ضیاء, بابک (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    تحولات سریع علم و فناوری در صنعت ورزش کارآفرینان و سرمایه­ گذاران ورزشی را نیازمند ‌به­کارگیری رویکردهای خلاقانه و نوآورانه کرده است. در این شرایط، کسب ­وکارهای کوچک ورزشی با تکیه برنوآوری، به دنبال بهبود عملکرد وافزایش ...

  • تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانک‌ها با متغیر میانجی بازارگرایی 

    حسینی مقدم, سید محمد رضا؛ حجازی, سید رضا (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    کارآفرینی پدیده‌ای نوین در اقتصاد است که در گستره‌ای وسیع و در تعاملی چند‌سویه با بازارگرایی نقشی تعیین‌کننده در بهبود و ارتقای عملکرد سازمان ها ایفا می‌کند. این تحقیق از حیث هدف، کاربردی و از حیث روش، از نوع توصیفی است. ...

  • تبیین نقش عوامل محیطی در توسعه کارآفرینی در بخش عمومی 

    وکیلی, یوسف؛ الوانی, سید مهدی؛ محمدی الیاسی, قنبر (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    هدف این پژوهش شناسایی عوامل محیطی مؤثر بر توسعه کارآفرینی در بخش عمومی است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، توصیفی- همبستگی است. جامعة آماری این پژوهش کارکنان شهرداری و شهروندان هستند. برای ...

  • تحلیل سازوکارهای توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط قزوین) 

    کریمی, آصف؛ بانکی پور, بهزاد؛ احمدپور داریانی, محمود (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    هدف اصلی این تحقیق شناسایی و تحلیل سازوکارهای توسعة کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در استان قزوین است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و به لحاظ رویکرد تحقیق، کمی است. شیوة جمع‌آوری داده‌ها از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری ...

  • تدوین نشانگرهای کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی 

    شریف زاده, محمدشریف؛ عبد الله زاده, غلامحسین (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    با وجود اهمیت کارآفرینی دانشگاهی، بسیاری از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به اطلاعات و سنجه‌های دقیق و معتبر برای پایش و ارزشیابی فعالیت‌های مرتبط با کارآفرینی دانشگاهی دسترسی ندارند. نشانگرهای کارآفرینی دانشگاهی را می‌توان ...

  • رابطه بین مهارت اجتماعی کارآفرینان و کارآفرینی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران 

    کاکاپور, صبا؛ خنیفر, حسین (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    بی‌شک، شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهمی در اقتصاد کشورهای در حال توسعه ایفا می‌کنند. نوآوری و کارآفرینی در این شرکت‌ها می‌تواند عامل مهمی برای توسعه پایدار آن‌ها باشد. کارآفرینی سازمانی و عوامل تأثیرگذار بر آن جایگاه ویژه‌ای ...

  • شناسایی و اولویت‌بندی عوامل ایجاد خوشه صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای (مورد مطالعه: خوشه صنعتی خرمای سراوان) 

    کرد, باقر؛ خاشی, الیاس (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)
    در رویکردهای مربوط به تحولات اقتصادی و صنعتی در انتهای قرن بیستم تغییرات اساسی و عمیقی رخ داده و توسعة صنعتی مبتنی بر خوشه‌ها، به عنوان یک استراتژی نوین مورد توجه برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران کشورهای صنعتی و در حال توسعه ...

  • چکیده های انگلیسی 

    پدیدآور نامشخص (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-06-22)