مرور دوره 7, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
- 
ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی "سخنران میهمان" (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)تدریس کارآفرینی که بر رفتار فعلی و قصد آتی فرد برای کارآفرینی تأثیرگذار است، به سبکها و روشهای مختلفی صورت میگیرد. یکی از این روشهای آموزشی، استفاده از «سخنران مهمان» در کلاس درس است. استفاده از کارآفرینان برای بازگویی ...
 
- 
بررسی تأثیر مؤلفههای زمینهای بر قصد کارآفرینانه در دانشجویان کشور، با تأکید بر قومیت دانشجویان (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)بهتازگی بررسی قصد کارآفرینانة دانشجویان دانشگاهها، جذابیت قابل ملاحظهای برای محققان یافته است. هدف این تحقیق، تحلیل و مقایسة تأثیر عوامل زمینهای بر قصد کارآفرینی با تأکید بر قومیت دانشجویان بوده است. عوامل زمینهای در ...
 
- 
بررسی تأثیر هوش عاطفی بر شایستگیهای کارآفرینانة دانشجویان رشتههای کشاورزی (مورد مطالعه: دانشگاه زنجان) (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)هدف اصلی این تحقیق بررسی تأثیر هوش عاطفی بر شایستگیهای کارآفرینانة دانشجویان رشتههای کشاورزی در دانشگاه زنجان است. تحقیق حاضر از نظر هدف جزو تحقیقات کاربردی و از نظر نحوة گردآوری دادهها، جزو تحقیقات توصیفی و از نوع ...
 
- 
بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازههای اثرگذار بر آن (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)کارآفرینی، راهکاری مناسب برای دستیابی به توسعة اقتصادی و ایجاد فرصتهای شغلی بهشمار میرود. قصد کارآفرینی نیز پیشدرآمد رفتارکارآفرینانه قلمداد شده است. برای کسب شناختی جامع از قصد کارآفرینی دانشجویان و سازههای اثرگذار ...
 
- 
تأثیر توانمندی روانشناختی بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی در ایران و دانمارک (شواهدی مبتنی بر نتایج دادههای دیدبان جهانی 2011) (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)هدف این پژوهش بررسی اثرگذاری توانمندی روانشناختی بر ایفای نقشهای کارآفرینی سازمانی است تا از این رهیافت جایگاه توانمندی روانشناختی در سازمانها با هدف کارآفرینی سازمانی مشخص شود. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و روش ...
 
- 
مدل کسبوکار نوآورانة B2C برای شرکتهای پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگپخش) (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)در دهههای اخیر با رواج اینترنت، کسبوکارهای الکترونیکی به عنوان ابزاری برای سازماندهی مدل کسبوکار شناخته میشود. شرکتهای بسیاری برای تغییر مدلهای کسبوکار سنتی خود به مدل کسبوکار الکترونیکی برای کسب توان رقابتی بیشتر ...
 
- 
مدلسازی ارزیابی عملکرد مدیریت شهری در بسترسازی برای کارآفرینی با استفاده از منطق فازی (مورد مطالعه: شهر اردبیل) (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)در مقالة حاضر، مؤلفههای مطرح در سطحبندی عملکرد مدیریت شهری اردبیل، در دو محور 1. توانمندسازی و پشتیبانی از کارآفرینان (با 10 مؤلفه) و 2. تدارک محیط مناسب برای کارآفرینی (با 6 مؤلفه) طبقهبندی و با استفاده از تکنیک مقایسة ...
 
- 
پدیدارشناسی تجربیات و ادراکات کارآفرینان از پدیدة کارآفرینی: یک مطالعة کیفی (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)در جهان امروز کارآفرینان منشأ تحولات بزرگی در زمینههای صنعتی، خدماتی، تجاری و غیره شدهاند و محرک رشد و توسعه بهشمار میروند. مطالعات زیادی در خصوص خصیصههای کارآفرینی و کارآفرینان انجام شده است؛ اما پژوهش دربارة کشف و ...
 
- 
چکیده های انگلیسی (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2014-10-23)
 



