مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس موضوع "شهر کرمان"

  • بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان 

    پورسعید, محمدمهدی؛ برزگرپور, محبوبه (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-07-22)
    امروزه که مکان‌ها به‌طور فزاینده‌ای برای جذب گردشگران، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاری با دیگر مکان‌ها رقابت دارند، برند سازی مکان می‌تواند با ایجاد هویت رقابتی به‌منظور تأثیرگذاری تصاویر ادراک‌شده در بازارهای مرتبط کمک کند. از طرفی ...