مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
اثر تصویر و شخصیت برند شهری و تأثیر آنها بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر تهران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-07-22)این پژوهش به بررسی تأثیرات تصویر و شخصیت مقصد بر نگرش و قصد انتخاب مقصد گردشگری پرداخته است. ازآنجاکه مهمترین هدف در صنعت گردشگری جذب هرچه بیشتر گردشگران برای دیدن کشور، منطقه یا محلـی خـاص است، بنابراین باید مؤلفههای ...
-
ارائه الگوریتمی برای برنامهریزی سفر شخصی گردشگر با در نظرگیری وضعیت ترافیک و پنجره زمانی بازدید مطالعه موردی: شهر شیراز
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-07-22)در عصر حاضر، صنعت گردشگری بهعنوان یکی از مؤلفههای توسعه اقتصادی از اهمیت بالایی در بسیاری از کشورها برخوردار است. از طرف دیگر، با رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، با رویکرد گردشگری الکترونیک و گردشگری هوشمند، ...
-
ارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-07-22)گردشگری هوشمند، نسل جدیدی از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای پیشبینی و پاسخگویی مناسب به نیازهای فردی گردشگران و استفاده مؤثر از منابع گردشگری در مقصد (ها) گردشگری، به اشتراکگذاری عمومی اطلاعات و تجربه گردشگری و ترویج ...
-
ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر میبد
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-07-22)صنعت گردشگری یکی از پویاترین بخشهای درحالتوسعه اقتصاد جهان و عامل مهمی در توسعه اجتماعی و اقتصادی مناطق و کشورها است. با توجه به اهمیت موضوع فوق؛ پژوهش حاضر با رویکرد توصیفی- تحلیلی و با بهرهگیری از مطالعات میدانی و ...
-
اولویتبندی جاذبههای گردشگری شهر یزد بر مبنای تحلیل امکانسنجی توسعه
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-07-22)شهر یزد، با دارا بودن جاذبههای گردشگری گوناگون، هرساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. برنامهریزی گردشگری بلندمدت، نیازمند تحلیل امکانسنجی توسعه این جاذبهها است. هدف از این پژوهش، اولویتبندی ...
-
بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-07-22)امروزه که مکانها بهطور فزایندهای برای جذب گردشگران، شرکتها، سرمایهگذاری با دیگر مکانها رقابت دارند، برند سازی مکان میتواند با ایجاد هویت رقابتی بهمنظور تأثیرگذاری تصاویر ادراکشده در بازارهای مرتبط کمک کند. از طرفی ...
-
تأثیر کیفیت رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: مجتمع تفریحی بام سبز شهر لاهیجان
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-07-22)رفتار جامعه میزبان، یکی از عوامل مهم در جهت جذب و رضایتمندی گردشگران محسوب میشود. هدف این پژوهش بررسی تأثیر رفتار جامعه میزبان بر رضایت و وفاداری گردشگران شهری است. به این منظور رفتار جامعه میزبان در چهار متغیر رفتار ...



