مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
-
ارائه مدلی جهت ارتقای کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)هدف از این تحقیق ارائه مدلی جهت ارتقای کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه اجراء توصیفی-پیمایشی و نحوه جمع آوری داده ها بصورت میدانی می باشد. جامعه آماری تحقیق ...
-
تدوین و آزمون مدل خودناتوان سازی تحصیلی
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)هدف: هدف از انجام این پژوهش تدوین و آزمون مدل رابطه بین سبکهای مقابلهای و خودناتوانسازی تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی تابآوری و امیدواری بود. روش: روش انجام این پژوهش توصیفی- ...
-
بررسی زمینهها و عوامل خلاقیت در تدریس معلمان خلاق در مدارس روستایی
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)اهدف: هدف این پژوهش مطالعه زمینهها و عوامل خلاقیت در تدریس معلمان خلاق در مناطق روستایی استان کردستان بود. روش: در این پژوهش از رویکرد کیفی، استراتژی پدیدارشناسی توصیفی استفاده شده است. ...
-
پدیدارشناسی تجارب معلمان راهنمای کارورزی از طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان تبریز
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)اهداف: هدف پژوهش حاضر مطالعه تجربیات معلمان راهنمای کارورزی از اجرای طرح جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی میباشد. روش: جامعه آماری این پژوهش کیفی شامل معلمان ...
-
بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)هدف: با توجه به کارکردهای طنز، یادگیری الکترونیکی و اهمیت ریاضیات در ابتدایی، این پژوهش باهدف بررسی اثربخشی تدریس با استفاده از محتوی الکترونیکی مبتنی بر طنز بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ...
-
سنجش روابط علی بین ادراک دانشجویان ازکیفیت تدریس اعضای هیئتعلمی و خودراهبری یادگیری آنان به روش مدل یابی معادلات ساختاری
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)هدف: هدف پژوهش حاضر، سنجش روابط علی بین ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس اساتید و خودراهبری یادگیری آنان بود. روش: روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش را کلیه ...
-
نقش یک دوره ی نگارش انگلیسی وبلاگ محور در ارتقای استقلال یادگیری فراگیران
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)هدف از مطالعهی حاضر بررسی نقش یک دورهی نگارش انگلیسی وبلاگمحور در ارتقای استقلال یادگیری زبانآموزان ایرانی بود. در این راستا با استفاده از روش تحقیق آمیخته، این پژوهش تاثیر یک دورهی نگارش انگلیسی مبتنی بر وبلاگ ...
-
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر شیوه های حل مساله در دانشجویان
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)هدف: این پژوهش با هدف اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر شیوههای حل مساله در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیواحد تهران شمال در سال 1396 انجام شد. روش:روش پژوهش بر حسب هدف کاربردی و از ...
-
نقش دانش، نگرش و مهارت دبیران دوره متوسطه در بکارگیری فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یاد گیری
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش دانش، نگرش و مهارت در بکارگیری فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یادگیری بود. روش: روش پژوهش توصیفی، از نوع همبستگی و جامعه آماری این پژوهش دبیران ...
-
اثربخشی تدریس مبتنی بر ساختن گرایی اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی، تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی ششم ابتدایی
(دانشگاه کردستان, 2019-06-22)هدف: هدف این پژوهش تبیین تأثیر تدریس مبتنی بر ساختن گرایی بر پیشرفت تحصیلی، تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی ششم ابتدایی بوده است. روش: این پژوهش از نظر هدف ...



