مرور دوره 6, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
- 
امکان سنجی و آسیب شناسی ورود تبلت به فرآیند تدریس و یادگیری (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)هدف: پژوهش حاضر با هدف امکان سنجی و آسیبشناسی ورود تبلت به فرآیند تدریس و یادگیری صورت گرفته است. روش: این پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی و با توجه به هدف آن از نوع توصیفی با روش زمینهیابی انجام شد. جامعه آماری شامل ...
 
- 
تاثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر به کارگیری روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری پایه هشتم(دوره اول متوسطه) بود. روش پژوهش حاضر نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون برای گروه کنترل بوده است. جامعه آماری این پژوهش ...
 
- 
تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)هدف: هدف اصلی پژوهش حاضر، تدوین چارچوبی جهت سنجش نیازهای دانشآموزان برای کمک به بهبود تدریس و برنامه درسی رسمی در مدارس متوسطه بود. فرض نظری پژوهش برگرفته از نظریه عملی شواب در برنامه درسی و تدریس است که باید اساس تدریس ...
 
- 
جایگاه سبکهای یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه ی ششم ابتدایی: علوم تجربی و مطالعات اجتماعی (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)هدف: پژوهش با هدف تحلیل برنامه درسی علوم تجربی و مطالعات اجتماع پایه ششم ابتدایی بر اساس سبک های یادگیری وارک انجام پذیرفته است. روش: پژوهش توصیفی، از نوع تحلیل محتوا با بکارگیری روش آنتروپی شانون است. جامعه آماری ...
 
- 
رتبه بندی مدرسان حسابداری از نظر صفات شخصیتی به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)هدف از این مقاله بررسی و اولویتبندی ابعاد شخصیت مدرس موفق در رشته حسابداری با استفاده از صفات شخصیتی پنج عاملی کاستا و مک کریدی (McCrae and Costa, 2003) و انتخاب مدرس برتر حسابداری از نظر صفات شخصیتی در یک دانشگاه سراسری ...
 
- 
روشهای تدریس حدیث (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)چکیده هدف: پژوهش حاضر با هدف واکاوی و جمع بندی شیوه های تدریس حدیث در مدارس و حوزه های اسلامی صورت گرفته تا تأثیر جایگاه حدیث در اسلام بر انتخاب روشهای تدریس را بیان نماید. روش: برای نیل به هدف مذکور، روش ...
 
- 
شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی بازیهای آموزشی: (ازنظر مربیان مراکز پیشدبستانی و مهدکودک شهر تهران) (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)بازی طبیعیترین و بهینه ترین روش یادگیری در دوران کودکی است. هدف پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی بازیهای آموزشی ازنظر مربیان مراکز پیشدبستانی و مهدکودک شهر تهران بود. روش پژوهش کیفی و از نوع پدیدارشناسی بود. روش ...
 
- 
شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)هدف: این پژوهش با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران انجام شده است. روش: پژوهش پیش رو از نوع پژوهش های کیفی و مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی است. جامعه آماری این پژوهش ...
 
- 
فراتحلیل متغیرهای مرتبط با عملکرد دانش آموزان دوره ابتدایی در مهارت خواندن (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی اندازه اثر متغیرهای مرتبط با عملکرد دانش آموزان دوره ابتدایی در مهارت خواندن در ایران بود. روش پژوهش حاضر از نوع فراتحلیل بود. از این رو با استفاده از پایگاههای اطلاعاتی داخلی و خارجی نسبت به ...
 
- 
هنجاریابی ابزار ارزیابی عملکرد رفتار حملهای بازیکنان مدارس فوتبال با رویکرد تدریس بازی محور (دانشگاه کردستان, 2018-06-22)هدف این پژوهش هنجارسازی ابزار ارزیابی عملکرد بازی (G-PET) در مدارس فوتبال بود.جامعه آماری شامل بازیکنان مدارس فوتبال شهر سنندج بود.48 بازیکن باتجربه و کمتجربه مدارس فوتبال در ردههای سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان (همه ...
 



