مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
الگوهای استفاده از فرهنگسراها در میان جوانان شهر تهران معانی، انگیزهها و کارکردها
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2015-02-20)یکی از نگرانیهای مطرح در سالهای اخیر این مسئله بوده است که فرهنگسراها از آنچه بهخاطر آنها تأسیس ...
-
بازنمایی زنان در تبلیغات تلویزیونی پودر لباسشویی پرسیل
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2015-02-20)هدف پژوهش حاضر بررسی نحوۀ بازنمایی زنان در آگهی بازرگانی پودر لباسشویی پرسیل است. این پژوهش از نوع کیفی و با تکیه بر روش نشانهشناسی در پی رمزگشایی از کلیشههای فرهنگی در آگهی ...
-
بررسی تجربی دو نظریة رقیب همسرگزینی در ایران
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2015-02-20)هر جامعه و فرهنگی بنا به شرایط و مقتضیات خود محدودیتها، معیارها و هنجارهایی را برای انتخاب همسر وضع میکند. در هر فرهنگی یک شخص ممکن است گزینههای مختلفی از جنس مخالف را بهعنوان ...
-
بررسی تطبیقی گرایشهای فرهنگی دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی کشور
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2015-02-20)این مقاله با توجه به اهمیت جوانان دانشجو و وضعیت احتمالاً متفاوت دانشجویان خوابگاهی، به بررسی تفاوت میان چگونگی گذران اوقات فراغت و برخی گرایشهای فرهنگی میان دانشجویان خوابگاهی ...
-
بررسی رابطة استفاده از اینترنت با نگرش به دوستی اینترنتی با جنس مخالف (مطالعة موردی دانشجویان دانشگاه گیلان)
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2015-02-20)اینترنت در حال دگرگون ساختن سیمای زندگی روزمرۀ جوامع، به



