مرور دوره 6, شماره 2 بر اساس عنوان

  • تاثیر برندینگ بر صادرات فرش دستباف ایران 

    نیاکان, نازیلا؛ حقیقی نسب, منیژه؛ خدیور, آمنه (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-06-22)
    این پژوهش بر آن است تا تأثیر برند سازی را در کنار متغیرهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و جغرافیایی و پتانسیل بازار کشورها بر میزان صادرات فرش دستباف بدان کشورها موردبررسی قرار دهد. پژوهشحاضراز

  • رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی 

    شیخه پور, زانیار؛ مشبکی, اصغر؛ خداداد حسینی, سید حمید؛ منصوری مؤید, فرشته (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-06-22)
    مصرف‌کنندگان ایرانی روز به روز رفتار هوشیارانه­تری در مورد برندها از خود نشان می­دهند؛ بنابراین هدف این پژوهش بررسی هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف‌کننده در مورد نوشیدنی غیرالکلی ایرانی می­باشد. این پژوهش از دسته پژوهش­های ...

  • طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد 

    ناظمی, مهدی؛ عظیم زاده, سیدمرتضی؛ طالب پور, مهدی؛ داناوان, دی تاد (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-06-22)
    هدف از این پژوهش بهره­گیری از رویکرد نظریه داده بنیاد در جهت طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه­ای است. پژوهش حاضر بر اساس اهداف پژوهش، از نوع کاربردی، روش انجام آن توصیفی – پیمایشی و روش جمع‌آوری داده‌ها در آن ...

  • مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان 

    رحیمی, موسی؛ محمد شفیعی, مجید؛ انصاری طادی, آذرنوش؛ بت شکن, محمود (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-06-22)
    برندها به‌عنوان دارایی‌های استراتژیک دیده می‌شوند که ارزش آن‌ها به‌شدت با ارزش شرکت‌ها ارتباط دارد. هدف پژوهش مقایسه دو رویکرد ارزش‌گذاری برند شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران در صنایع کاشی و سرامیک و ...

  • ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینه‌های علی و مداخله‌ای درتوسعه‌ی برند سازمانی 

    مزیدی, علیرضا؛ باقرزاده, محمدرضا؛ مهرآرا, اسداله؛ قلی پور کنعانی, یوسف (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2019-06-22)
    ﻫﺪف ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و تبیین زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی اﺳﺖ.روش‌شناسی: این پژوهش از نظر ﺷﯿﻮه ﺟﻤﻊ‌آوری داده‌ﻫﺎ از ﻧﻮع آﻣﯿﺨﺘﻪ است. بدین منظور با مطالعات کتابخانه‌ای و مصاحبه‌های دلفی با ...